Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Galia, Men fy vad jobbigt Hoppas att det bara är vanlig turistmagsjuka. Var har ni varit?

Resande, Jo allt löser sig även om det kan bli lite jobbigt innan. Hoppas att kroppen håller bra och att ni får en liten lattebebis.

Här har vi haft vadslagning om hur länge jag kommer att vara gravid. Jag gissar på onsdag och sambon drog till med två veckor till. Snacka om att man blir lite luttrad.

• Snowgirl

Galia, Bra att du har fått i dig lite mat. Det låter som att det går åt rätt håll.
    Ja du har rätt i att det nog är ett försvar eller snarare uppgivenhet. Det har inte gått förut med syskon och jag blir äldre och äldre. Känner mig lastgammal i fertilitetssammanhang, men ganska ung och pigg för övrigt. Samtidigt har vi inte velat ge upp helt. Hoppet finns ändå någonstans långt, långt där inne.

• Snowgirl

Jemema, Nu är det nära. Heja,heja! Det kan vara så att det är den yttre hinnan som har spruckit, men den andra är intakt. Hur som helst är det nog på G snart. Lycka till!

• Snowgirl

Tyvärr är jag redan pessimistisk eller det har jag ju varit hela tiden, men jag känner min kropp väl och från att må apilla i fredags till att inte känna något alls idag eller lördag eller söndag bådar inte så gott. Jag får ner folsyratabletterna utan bekymmer, jag kan borsta tänderna och inga äckelkänslor över huvud taget för någonting. Nåja är det som jag tror slipper jag i alla fall gå och må illa onödan. Mitt vad om onsdag var nog inte så dåligt.

• Snowgirl

Har inte tagit något mer test sen lördag förmiddag. Då kom det ett fint plus innan urinen nått kontrollstrecket. Det var väl fredagens illamående som orsakade den höjningen. Kanske tar det sista testet imorgon.

• Snowgirl

Jemema, Jag måste nog leta reda på exitskylten som jag la in i den här tråden för fem år sedan.

Chiqita, Det är jobbigt när man känner att man inte räcker till, men kan du delamma så får han ju i sig de bra ämnena från dig och går samtidigt upp i vikt. W var tacksam som bebis då hon inte brydde sig alls om hon fick bröst eller flaska så jag ammade först och gav ersättning direkt efter. Hon blev verkligen inte mätt på bröstmjölken.

För övrigt har ni en drama Queen i tråden Testade nu när jag kom hem från jobbet. Det var starkare än det i lördags, men jag känner mig verkligen inte gravid och då har jag ändå varit gravid en massa gånger. Ja,ja ni får skrolla om ni blir trött på mig.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8