30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barba: Jobbigt med bråk men skønt att mannen är hemma.
Assar: Tack Tja på Agnes verkar det ju nästan ha varit 1-dagssjuka eller något, för idag har hon i a fall ätit mackor och välling. Middagen vägrade hon dock, tog en smaksked i munnen och sa därefter "fädig". Då sprack mammas tålamod och bestämde att äter hon ingen mat så blir det ingen TV. Efter det fortsatte hon direkt med att hon ville ha välling och då sa jag att det blir raka vägen i säng om du inte vill äta. Svaret blev att då ville hon sova. Så det blev relativt tidig sänggång.
Själv har jag dock inte haft någon matlust. Åt lunch igår och ingen middag, ingen frukost eller lunch idag men fick i mig lite kycklinggratäng på eftermiddagen. Tvingade i mig den efter att jag höll på svimma. Knappt fått i mig ngt att dricka idag heller, men vet ju inte om det är ngt magvirus eller graviditeten som tatt sig ny skepnad.. Det konstiga är att chokladbollar verkar gå ner...
Barb och MrsFisk: Stackare som mår illa. Skönt om seabanden gör verkan för dig MrsFisk, i mitt fall hjälpte det inte det minsta den här gången. Hoppas ni blir bättre snart, men jag tror definitivt att det är ett gott tecken.
Cissi: Julklappar får mig bara att bli stressad för stunden. Har ingen aning om vad vi ska köpa till närmsta släkten och osäker på hur mycket pengar vi kommer att ha efter höstens badrumsrenovering. Men det löser sig väl. Fick tag på en docksäng till Agnes på typ Norska Blocket, var rätt fin som det var men tänkte fixa till den lite så får Agnes den i julklapp Får vara glad att vi bara har ett barn i familjen än så länge