30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barb: Googlade lite jag med och den här bilden ska tydligen vara svamputslag.. Ser det bekant ut? thismess.blogg.se/images/2008/imag1004_10205622.jpg
Barb: Googlade lite jag med och den här bilden ska tydligen vara svamputslag.. Ser det bekant ut? thismess.blogg.se/images/2008/imag1004_10205622.jpg
Pyttis: Det var ju ett grymt tips, och det ser ut som att man kan få tag på TENS från teknikmagasinet i Norge också!
Är det denna du tänker på? www.teknikmagasinet.no/db.pl&artnr=370041 Var ju betyligt billigare än de jag hittat på andra Svenska sajter. Vet du någon som testat TENS från teknikmagasinet? Kan ju vara värt att testa
Åh, spännande med värkar ändå Persefone, det tyder ju på att kroppen börjar bli redo
För mig startade Agnes födsel med värkar och vattnet gick efter ca 10-12 timmar, när jag var öppen ca 8 cm har jag för mig.. Får se hur denna startar..
Suger till mig allas råd för att undvika avundsjuka när man ammar
Nu måste jag bara dela med mig för jag känner mig så upprymd
Grattis och välkommen Sofia! Tror inte vi hälsat på varandra förut men våra döttrar är nästan lika gamla. Min är född i Juli 2009. Nu väntas lillebror i början av April.