Mini: Våld it is!! Nävars, hon har faktiskt *knock on wood* tagit medicinen frivilligt idag, trots att den smackar peck. Sist mutade jag med glass och det funkade efter lite tjatande
Aj, tänder redan vill man ju inte ha på de små liven! Kan ju vara lite mjölk som klumpat sig också
Frk Kanin: Håller tummarna för att allt går bra
Nedregleringen var ingen höjdare! Min kropp tog en evighet på sig att förstå vad det handlade om så jag höll på med nässpray i 6 (!!) veckor och 4 ggr/dygn! Höll på att bli galen.
Men det var det så klart värt, vi har ju fått en guldklimp och har en till på väg
juni: Här är det inte friskt heller! Trodde det skulle funka med dagis imorgon, men nu hade hon 38 graders feber. Konstigt, har ju faktiskt ätit penicillin sen i förrgår. Men det kanske tar något dygn till?
I vilket fall som helst så behöver jag träffa chefen och prata om min arbetssituation så min mamma och hennes man ska ta Ida på förmiddagen. Så flexar gubben hem vid lunch så jag får ta min lunchdate.
Annars är jag mest ledsen för våra kompisar som precis fått missfall De skulle komma hit på middag på lördag, men det är så klart inställt .Vecka 11 var hon i... Usch!
Nu har jag varit så duktig så jag är värd att slänga mig i soffan och göra INGET. Har plockat och rensat svamp, bakat en äppelpaj, lagat mat, tvättat och tagit hand om sjukt barn.