juni: Båda mina graviditeter har jag haft magmått som inte gått upp något eller ytterst lite. Första graviditeten sa BM att det troligtvis var så att Pyret sjunkit ner, men vi gjorde ett UL för säkerhets skull. Jätteroligt att se den lille, och inget fel på tillväxten
. Andra graviditeten var det
jag som föreslog för BM att det kanske berodde på att Knytet sjunkit ner att måttet inte följde kurvan... Men inget UL den gången iaf.
Malin: Åh, underbara byråkrati
.
Lena: Ja, 101020 låter väl underbart
. Det blir ju lite addition där också
.
Aigee: Tycker definitivt att bebis ska "passa på" när ni nu redan har barnvakt. Eller att h*n gör sin ankomst påmind innan ni hinner hämta N - så att hon får vara en extradag hos mormor och morfar och bebis får en "cool" födelsedag
.
Ego: Nu har jag sålt Kronan-vagnen som Lucas hade. Hade tänkt ut ett pris som jag ville ha för den, men både jag och maken kom ungefär samtidigt på att eftersom det inte var bråttom att bli av med den borde vi sätta ett lite högre pris - och om ingen nappade kunde man ju sänka. Men jag satte ut annonsen i lördags, och i kväll var ett par här och provkörde lite och tog den direkt
. Så 800 kr mer i hushållskassan än vad det blivit om jag satt det pris jag tänkt. Inte så dumt