juni: Jag kan genom syrrorna och en kompis rekommendera Avent Easy om du vill ha en manuell pump. Vill du ha en elektrisk så finns det säkert en Avent-pump som är så´n också
. Kompisen hade en Medela (precis som jag) och fick bara ut ca 40 ml. Hon köpte en Avent och fick helt plötsligt ut mycket mer. Dessutom är den tydligen skönare att använda också.
Frk Kanin: Skönt med härlig sommar. Självklart hålls alla tummar och tår för lyckat resultat vecka 39
.
södermalm skrev 2010-08-24 20:05:00 följande:
Nu skall jag försöka ta tag i killarnas fotoalbum, sånt som bara blir liggande. har framkallat en del kort men inte gjort något än till L, och i Kalles album är bara klart tills han är 15 månader.....bad mummy!
Vad är jag då. Intentionerna finns där, men det finns inget fotoalbum alls för någon av kilarna
.
Sjukdomsrapport: Lucas har varit febrig, men haft bra humör idag. Han sitter helst och läser en bok eller pular med något, eller sitter nära i soffan och tittar på TV. Men nappen och goselefanten har varit ständiga följeslagare idag. Tråkigar är att Gabriel blivit sjuk också
(mer om det i 2006-tråden för den som vill läsa). Imorogn VAB:ar maken iaf, så då är jag tillbaka på jobbet. Sedan får vi se hur det blir fortsättningsvis.