Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Kate: Kanske är det för att du ska få prova på hur det är att vara man och förkyld?

• Piggley Wink

Och jag som höll på att kräkas av fluglarverna i komposten i somras, det var ju inte ens inomhus!!!!! N

• Piggley Wink

Hoppas odlingen visar något så ni kan hitta rätt kur som tar bort symptomen för evigt!!!!

Bianca: Beklagar verkligen katterna

• Piggley Wink

kasperina: Mina föräldrar stod ut i Västerås tills min syster var fyra - mamma från Sthlm och pappa från Gbg kunde liksom inte stå ur med dotterns dialekt... Den ordnade till sig rätt fort sen

Min arbetskamrat grät på BB när hon inte kom i sina vanliga jeans när hon skulle åka hem   

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Bianca: De nya växer ut när de är klara, dvs då hon skulle fått dem om hon inte slagit i. H har slagit i ena framtanden 4-5 gånger. Den är kortare än den andra och lite grå. Det man ska hålla koll på är att set inte blir någon infektion, dvs en öm bula på tandköttet. Så har de iaf sagt till oss. Hoppas det går bra!

• Piggley Wink
    Vi 5 skrev 2013-09-18 20:38:49 följande:
    Hemulen, vilken irriterande gubbe på dopet, det är ju små bebisars rytm att oftast somna sent på kvällarna, det märker man ju redan i magen. Man tror väl också att snuttande hela kvällarna ökar mjölkproduktionen så det kan ju rent av ha ett syfte Jo, jag kör tranbärskapslarna sedan ett tag, tog bara lite uppehåll när jag mådde som mest illa, ville inte reta halsbrännan, magontet och illamåendet mer. Jag har också provat lite olika kissstilar, även din variant med armarna mot golvet, men kanske har jag för långa armar  

Eller för stor mage för att böja dig tillräckligt?

Stramalj, läskigt med blödning - jag hoppas också att du får planera förlossningen i lugn och ro!   

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Heja Stramalj som åkte in!

Beställer väl sovande bebisar till alla 30+ som väntar syskon!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hoppas det håller sig under gränsen resande! Tar de ut liten annars, eller försöker de medicinera först? Kram på dig - inte långt kvar nu!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8