30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Kate: Kanske är det för att du ska få prova på hur det är att vara man och förkyld?
Kate: Kanske är det för att du ska få prova på hur det är att vara man och förkyld?
Och jag som höll på att kräkas av fluglarverna i komposten i somras, det var ju inte ens inomhus!!!!! N
Hoppas odlingen visar något så ni kan hitta rätt kur som tar bort symptomen för evigt!!!!
Bianca: Beklagar verkligen katterna
Och kram till resande!!!
kasperina: Mina föräldrar stod ut i Västerås tills min syster var fyra - mamma från Sthlm och pappa från Gbg kunde liksom inte stå ur med dotterns dialekt... Den ordnade till sig rätt fort sen
Min arbetskamrat grät på BB när hon inte kom i sina vanliga jeans när hon skulle åka hem
Bianca: De nya växer ut när de är klara, dvs då hon skulle fått dem om hon inte slagit i. H har slagit i ena framtanden 4-5 gånger. Den är kortare än den andra och lite grå. Det man ska hålla koll på är att set inte blir någon infektion, dvs en öm bula på tandköttet. Så har de iaf sagt till oss. Hoppas det går bra!
Söta mormor och morfar förresten!
Heja Stramalj som åkte in!
Beställer väl sovande bebisar till alla 30+ som väntar syskon!
Hoppas det håller sig under gränsen resande! Tar de ut liten annars, eller försöker de medicinera först? Kram på dig - inte långt kvar nu!