Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Bra idé! Jag tar också gärna lite! Höll på att svimma när jag reste mig och gick ur bastun i simhallen idag .

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hahaha Uppi, längd kan jag också dela med mig av . Men med en bh från min vän Heléne på hogengard.se så fastnar killarnas blickar ändå där Tänk vad en bra bh kan göra skillnad . Iofs har jag faktiskt funderat allvarligt många gånger på att minska dem. Mina 70 E-F känns inte helt nödvändiga när det gör ont i bröstryggen och nacken .

• Piggley Wink

Jag blir illamående av gaviscon så här var det losec/omeprazol och nyponsoppa som funkade. Fråga mig inte vad nyponsoppan gjorde men det kändes bättre när jag drack den...

• Piggley Wink

Här kommer några till:

Hedvig (som vår H )
    Esther
    Disa
    Signe
    Svea

Vi5: Vrid ur disktrasan och gå hem! Allvarligt talat så känns det som du skulle behöva det!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Måste lägga till Ellen!

Bra Vi5, det låter som du har en bra plan för att varva ner - heja! 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kate: Min farmors farfar hette Axel-Theodor som dubbelnamn - jag föreslog det för maken men han nappade inte

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag har en vän som heter Osborn, ascoolt! Min kompis son heter Sixten, det hade jag lite svårt för först men nu gillar jag det skarpt! Det är ju som någon sa förut att det är associationerna(och hur 17 stavas det???) som gör allt!

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8