30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Fisk: Vad blev det för film? *nyfiken*Moppen: Låter bra att ni har en plan som ni är nöjda med. Får du/ni till bra rutiner med hämtning och lämning så flyter det säkert på smidigt.
juni: 74 är alldeles för litet och tomteklänningen likaså Drog inte auktionen iväg mot slutet då? Tycker det gör det ibland när man tror sig komma över ett fynd. Plötsligt rasar kronorna iväg sista tre minuterna. Bra för säljaren förstås!
Assar: E märker nog inte av om hon inte får så mkt. Förra julen när V var bara några månader så tyckte vi inte att han "behövde" så mkt och i år lär papperen och kartongerna vara mest intressant. Tredje barnet för er också så hon har väl redan det mesta efter syskonen.
Cissi: Haha, så barnen åt en portion tillsammans kan man säga? Vad gör ni med resten av grisen? Egen korv och sånt?
kram till er med barn i utvecklingsfaser som inte alltid är så lätta för mor och far. Kram till er som är illamående också. Själv har jag börjat må lite illa stundtals och det är jag glad för även om det är jobbigt. Ett tecken iaf på att det händer bra grejer där inne! Trött som fasiken har jag varit i helgen också. Slumrat till på soffan vid ett par tillfällen och känt mig allmänt borta, trist när helgen försvinner lite i ett töcken sådär men jag ser även det som bekräftelse på graviditeten, så bra på så vis.