Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi4: Håller tummarna imorgon för att allt ser bra ut!

Det där med kromosomavvikelser - vet man alltid om man har det?  Som förälder alltså? 

Såklart E och A kommer bli underbara storasystrar och hjälpa pyret med allt, de vet ju allt. Och, såklart A måste tipsa om att storasyster ska komma först Cool    

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Härligt med bra siffror Vi4. Skönt med vad jag uppfattar var ett bra samtal med bm också.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

hemulen: Äter du fortfarande Citodon? Jag fick dem för ryggen men då var det något om att man inte fick äta dem på slutet när förlossningen närmade sig. Det var nåt med barnens andning om de hade Citodon i kroppen när de kommer ut. Men jag antar att de har bra koll på dig och bebisarna i den frågan

• Piggley Wink

Hemulen: Skönt att du har koll . När jag fick dem hade inte läkaren på vc koll, det var sjukgymnasten som berättade. Får gravida ta cortisonnässpray? Den brukar funka bra på mina bihålor

• Piggley Wink

Mandra i 2006-tråden har någon slags kanna man sköljer rent med, ska funka bra på bihålor säger hon. Något du testat hemulen? Hur gör man förresten när man spolar bihålorna i vården?

• Piggley Wink

Prata på! Det finns inget bättre än att få ur sig alltihop för att rensa tankarna och få lite mer ordning. Dessutom kommer kloka kvinnor med goda råd och tankar här, jag är så glad att få vara här med er alla!

Fy för alla provtagningar, jag skulle önska att de inte behövdes utan att ni skulle kunna få vila och njuta lite mer!

Tänk om jag kunde bott lite närmre dig Vi4, då kunde vi puttat ihop barnen så kunde du legat på soffan medan de lekte... Kram!

• Piggley Wink

Uppi: Jag är också gamling, trillade in här 2006 och ahr en dotter född 2007 och en son från 2010. Glömde säga Välkommen! Var har jag sett dig förut? Du känns bekant...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi4: det låter som en bra strategi att se det som Hejdå till det gamla och början på nåt nytt! Se till att din syster skämmer bort dig ordentligt, vet hon allt om hur det varit?

Stort grattis till kaz med familj! Vad säger syskonen?

Jobbigt med promenader Uppi, kan du smyga undan och äta praliner istället?

• Piggley Wink

Vi4: Jag instämmer med övriga, jag läser gäna, både för att jag vill höra hur du har det och finns det en mikrskopisk chans att du mår bättre av att skriva av dig här läser jag hur långt som helst! Hoppas det känns bättre idag!

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8