Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi4: Det är sant, när H fick akupunktur så fick jag ju strikta order om vad jag fick äta... Med N undvek jag det H inte tålde så han behövde aldrig ha ont i magen på samma sätt. Jag provade tex fullkorn ett par gånger men eftersom det itne fungerade så blev det bara just ett par gånger. Kan du inte undvika det E och A inte tål? Eller är det inte så lätt? Visst var det spannmål? Vad är det mer?

Intressant med barnens signaler!  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

hahaha, penicillinkladdiga ärmar är väl inte så konstigt att han inte gillar . Fick han inte amimox eller vad den heter, den som luktar godis... Vilken cliffhanger, den där med zebran!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jossan: Här var rollokola bästa tricket för att speeda barn i magen. Håller tummarna för att liten visar upp sig från sin bästa sida.

Kram gabi, tummar för dig med!

Jag håller helt med er andra om syskonfrågor. Jag har fått frågor många gånger, men det är helt olika om det är från vänner eller bekanta ju... Jag har frågat en vän, men det är en nära vän, vi pratar alltid öppet i såna frågor så det kändes helt naturligt.

• Piggley Wink

Kram Vi4, jag tänker att du får alltihop nu så blir förlossningen som på små rosa moln . Fy för att råka ut för allt det där samtidigt, lågt Hb, illamående, fogar OCH underlivet. BLÄÄÄ! Öskar dig verkligen rosa moln resten av livet!

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8