Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Men jossan, vilken resa det blir. Låter dyrt också

• Piggley Wink

Å tack för rapporten jossan! Känns ju som bra svar, eller? Jag kan inte så mycket så för min del är det jättebra att du förklarar! Tack! Tummarna hålls ett antal månader till för er!

• Piggley Wink
    Gladhannapanna skrev 2013-04-03 08:05:20 följande:
    . Bm gillar ju lågt tryck.
    Skriver under på att alla i läkarsvängen gillar låga tryck... Jag har tyvärr inga bra tips men hoppas få några tips här! Jag har lägt tryck lite till vardags också men det var värre under graviditeten. Kom upp i normalt tryck när jag fick någon slags allergisk reaktion, och efter att jag påtalat hur lågt tryck jag brukar ha så gick de direkt igång på havandeskapsförgiftning och nåt mer... Som tur var så försvann det fort så det var nog bara den där hostmedicinen som jag inte tålde.

Jag måste gå omkring en stund ofta, en promenad i kontorslandakapet känns inte alls helt normalt när man inte ens känner de flesta så jag brukar smyga ut i korridoren och gå i några trappor  
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Bra inställning jossan, får ni svaren under semestern? Njuuut!

Vi4: jag fick sammandragningar i v 28-30, sen visade det sig att jag hade gbs. Blev behandlad för uvi två mån tidigare men då tog se tydligen ingen odling hoppas du får det så lugnt det går!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8