Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jag undrar hur de bm mår som behandlar dig sådär jossan, helt galet! Man tycker de borde vara lite mer empatiska där!

• Piggley Wink

Skönt att du fick bra hjälp Jossan! Och att snitt görs på ön, jag blev bara nyfiken .

Min vän väntar tvillingar i maj, i veckan blev bm helt till sig för att den ena hade högre puls. Hon drog igång med koll minst varje v mm, sköterskorna gjorde ctg en stund senare med normalt resultat (bm var hårdhänt så tvillingarna blev arga, sköterskorna var smidigare) och vanliga bm dag efter med normalt res. Svårt att veta vad man ska tro där... Klart den logiska delen säger att allt är ok, men ändå.

• Piggley Wink

Förresten så mådde jag mycket bättre av losec, omeprazolet sänker ju tillverkningen av magsyra så det inte rinner över, precis som någon beskrev.

• Piggley Wink

Man behöver inte ens vara gravid för att bli kräkfärdig av att någon som just rökt sätter sig bakom på bussen... Hur kan man hålla på med nåt så äckligt? Iofs gör väl jag också nåt andra har svårt att förstå, men ändå

• Piggley Wink

Oj, min app hade inte uppdaterat. Då släpper jag tummarna för nu och fokuserar på dagens presentation och fika med GHP. Sen håller jag tummarna i sisådär 30 v till. Så glad jag är för lilla hjärtat Vi4!

• Piggley Wink

Jag åt minifom en period i båda graviditeterna när jag var gasig i tarmarna... Funkade bra för mig iaf.

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8