Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Tack för kloka rankar och tips! Pappan jobbar ett par dagar varannan vecka tror jag, storebror tror jag är hos dagmamman. Han är väldigt försiktig men min plan är att dra med honom till oss/stranden när jag är klar i skolan. De har båda sina föräldrar nära, så jag tror faktiskt han hänger en del med dem också. Han knäckte dessutom gipset för ett par dagar sen så jag tror han är på gång efter skadan .

Middag var en bra idé! Det ska jag fixa!

• Piggley Wink
    asap skrev 2013-06-10 20:10:50 följande:
    HAHAHA, jag måste bara berätta att jag fick fundera jättelänge på det där att Lia stod på en kulle och spanade på kometer. Läste det som ko-meter (muu-längdmått, alltså) och fattade ingenting. Vad dum man är ibland!

Du är underbar asap!
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Stor kram uppi! hoppas de hittar "bra" saker vid de vidare undersökningarna, håller tummarna för er! Jag var bara tvungen att säga att jag har lätt klaustrofobi, får panik om jag sitter fast etc men MR gick jättebra. Man har huvudet utanför maskinen så för min del funkade det (iofs så blundade jag hela tiden men vetskapen att jag hade huvudet utanför gjorde att jag klarade att hålla lugnet). Så ledsamt dett asom händer!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Grattis till snygg och välartad liten böna - och intelligent förstås

Instämmer med övriga Uppi om att ni verkar vara väl omhändertagna. Skönt att ni får kuratorkontakt direkt vad som än händer i framtiden. Kram

• Piggley Wink

Instämmer med GHP! Vilken sits ni hamnat i Jossan. Jag tycker det känns som du iaf står på dig om det praktiska du kan påverka, fortsätt med det. Ledsamt för A att inte kunna vara med Instämmer med övriga om förhoppning om att bebis mår så bra som möjligt. Kram

• Piggley Wink

Tack för att du delar med dig johlinn. Jag läser också gärna, jag har ju själv inga erfarenheter så jag insuper och lärig så mycket av alla er andra varje dag. Jag är så glad att jag har er. Helst skulle jag ju vilja att vi bara hade lyckliga historier att dela med oss av, men tyvärr är det ju inte så och jag är tacksam att få hänga här med er alla kloka kvinnorHjärta

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8