Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Förr var jag positiv till embryodonation, men nu är jag mer tveksam. Funderar på om jag skulle fundera varje gång ett barn är likt W. Vi har två embryon i frysen som kastas i mars. Planen är att vi kanske sätter tillbaka ett efter jul om det inte har tagit sig till dess. O det andra är intakt och det första inte tar sig vete sjutton Det börjar handla om mycket pengar då.

• Snowgirl

Däremot skulle jag gladeligen donera ägg om jag fick. Halva genetiska materialet känns mer ok på något sätt. Be mig inte förklara varför. Det är komplicerade tankar hos mig nu

• Snowgirl

Ta hinnorna ja. Det brukade jag göra ibland när jag jobbade med kossorna. Det gällde att flytta fötterna så man inte blev dränkt Det är ungefär den erfarenheten jag har av att ta hinnorna...

• Snowgirl

Det här med kön är intressant. Jag hade en klasskompis på mellanstadiet som har tre systrar. Alla systrarna har fått döttrar och nu har två av döttrarna fått två respektive tre barn, döttrar. Alltså bara flickor i tre generationer.

• Snowgirl

Elsis, Usch vad jobbigt med lunginflammation. Tur i oturen att ni kunde dela på er dock. Jag hade början till lunginflammation en gång och det var riktigt jobbigt. Kan bara tänka mig hur det är om det är fullt utvecklad lunginflammation.
    Kate, Låter som en härlig helg 
    Vi5, Hur mår ni? Ser att du är online.
    Stramalj, Hur går det för er? Har du fattat att du är tvåbarnsmamma? Det var ingen inbillning Jag har fattat att jag faktiskt får jobba kvar   

• Snowgirl

Så där då är det bara jag som är online. Jag har printat ut en hög med nya recept. Vi måste börja äta bättre annars lurar skörbjuggen utanför dörren Tur att W går på förskolan God Natt på er!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8