Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi5, Vad bra att personalen är bra för övrigt. Jag har nog läste lite för många trådar med bittra förskollärare som helst skulle vilja att föräldrarna har barnen hemma för det mesta. Förhoppningsvis är de inte så många.

• Snowgirl

Resande, Spännande! Snart är ni en till i familjen Om bebisen vill vänta lite så tycker jag onsdag är en bra dag att födas på

• Snowgirl

Jag hänger här, men vi har bara ett barn hos oss. Vårt första barn förlorade vi när jag var i v23. Nu försöker vi oss på att få syskon utan förväntningar. Det får bli som det blir annars blir det bra ändå

• Snowgirl

Upp i det blå, Vad skönt att det kändes bra på jobbet! Vad skönt att du fick vara sjukskriven tills du var redo. Det är viktigt, men många körs bara över i dagens prestera-mer-än-du-kan-samhälle.

• Snowgirl

Jag drack nio småtetror med päronmer under förlossningen sen blev jag arg för att jag inte hade packat fler Jag vet i alla fall vad som är viktigt om det blir ett till barn för oss

• Snowgirl

Vi5, En varm kram till dig. Förstår lite av känslan av att absolut inte vilja föda på dödsdagen. Jag blev lovad igång sättning om jag skulle gå över tiden för att inte pricka vår A:s dödsdag. Vi har samma datum fast för oss är det fyra år sedan imorgon. Funderar också på var tiden tar vägen.

• Snowgirl

Just ja, glömde kommentera kate. Vad jobbigt med misstänkt tia. Förstår att du blir orolig även om det ser bra ut. *kram*

• Snowgirl

Vi5, Söta EHjärta Vad bra att ni kom iväg till kyrkogården. Jag har tänkt mycket på eran A och våran A idag. Mycket bilkörning gjorde att jag hade tid att tänka och reflektera över att det har varit en väldigt vacker höstdag här i norr. Lite kyligt, soligt och vackra höstfärger. En fin årsdag för de små.

Stramalj, Skönt att det är klart med igångsättningen. Nu kan du boa i lugn och ro en vecka. 

Resande, Heja,heja snart är ni fem!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8