30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Resande, Tack för pepp! Tyvärr har jag tagit hänsyn till allt det där. Det enda hopp jag har är att det är ett embryo som är lite trögstartat. Kisset var så koncentrerat det kunde bli.v
Resande, Tack för pepp! Tyvärr har jag tagit hänsyn till allt det där. Det enda hopp jag har är att det är ett embryo som är lite trögstartat. Kisset var så koncentrerat det kunde bli.v
Gabi, Grattis till stora E! Är det inte vanligt med fiskdamm i England alltså? Blodprov känns väl lite overkill som sagt. Jag är bara lite,lite desperat Äh om en vecka vet jag nog hur det ligger till. Tålamod är inte min starka sida inom det här området
Firren, Läget är slut på test. Kanske lika bra det, men det kommer nya i brevlådan imorgon Ingen blödning i alla fall.
GladHanna, jag tror att det där testmissbruket kan utvecklas hos vissa som har försökt länge och har haft många motgångar. För mig är det ett sätt att försöka ta kontroll över något som är ganska svårkontrollerat. Jag kan inte styra hur det går, men jag kan ana åt vilket håll det barkar och kan förbereda mig på olika scenarion.
Helst skulle jag ha en sån där blodsockermätare fast för HCG hemma En ultraljudsapparat vore också trevligt Kanske ska önska av tomten...och apropå önskelistor så önskar sig W:
En trumma
En elefant som är grön, vit och blå.
Orange fingerfärg
En egen surfplatta
Kate, Det finns ingen snö att vara avundsjuk på längre. Det har regnat hela dagen, men det blev pulka igår i alla fall
Ha, ha! Inga test i postlådan idag. Fick ett smärre sammanbrott (borde ha fattat att jag är gravid på riktigt redan då) och sambon åkte och köpte den dyra varianten och det blev ett rejält starkt plus. Steg ett avklarat Jag hade visst fel den här gången
Elsis, Hoppas E kryar på sig snabbt. Jag är imponerad av att du roddar tre barn ensam. Det därmed VAB är ju lite tokigt. Man kan ju behöva hjälp av den andra föräldern när man har flera barn.
Mask ja... W klagar på att det kliar i rumpan, men jag kan inte se någon mask. Man bör väl inte behandla om man inte sett dem eller? Fattar inte vad det är som kliar annars.
Elsis, ebisar. Är det såna där trådbebisar måntro?