Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi gör inte KUB, men det beror på att jag är bärare av en helt annan kromosomavvikelse. Jag tror dock inte att vi skulle ha gjort det annars heller. Jag har blivit mer och mer tveksam till riskbedömningen. Dels så finns det så många andra fel som inte ingår i KUB, dels så är det bara en beräkning på sannolikheter och ger inget entydigt svar.

• Snowgirl

Jag har också en kluns (18,5 kg) som inte är så lätt att bära när hon krånglar. Jag mutar istället. En låda popcorn för att lämna Leos lekland idag Skäms

• Snowgirl
    chiqita skrev 2014-01-18 17:59:45 följande:
    Snow: mutor kan behövas ibland. Säger de inte att man ska belöna i stället för att straffa. Då låter popcorn som en bra belöning tycker jag
    Som en kompis sa när jag berättade om popcornmetoden, "Du är van att jobba med kossor och vet att bästa sättet att få med sig dom är att gå före med en foderhink"
  • Snowgirl

Jossan, Kul att höra ifrån dig och vad skönt att I mår så bra. Jag undrar som någon annan här om du har fått någon förklaring till varför hon inte rörde benen. Var det för trångt av någon anledning?

• Snowgirl
    asap skrev 2014-01-19 20:39:09 följande:
    Jossan - Det är ju helt fantastiskt att hon mår bara fint efter alla olika prognoser om motsatsen!

Kate - Näääh... Du måste skoja. Du kan väl inte mena att du når dina egna tår??! Du menar väl att frugan har tagit bort ditt gamla nagellack, eller?
    Jag nådde också tårna hela tiden jag väntade W. Jag bar barnet ganska högt och då gick det att få fram fossingarna på vardera sida om magen. Bekvämt var det inte, men det gick
  • Snowgirl

Nr2, Stort, stort grattis! Klart att du kan hänga här. Jag är också gravid, men har en rejält förhöjd missfallsrisk. Det här är bästa tråden. Häng här när du känner dig redo.

• Snowgirl

Jossan, om allt går bra med ul på fredag och fostervattensprov om några veckor så väntas bebis komma den 23 augusti.

• Snowgirl

Kate, Jag mår alldeles för bra för att det här ska vara sant egentligen, men jag läste tillbaka i bloggen och jag har tydligen mått alldeles för bra med de andra två också Just nu tycker jag att det är för långt till fredag. *mutter*

• Snowgirl

Hoppas att du slipper gå över tiden. Jag trodde absolut att jag skulle gå över. Hade inte haft minsta sammandragning ens, men poff så ploppade hon ut på BF

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8