Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Tack för kramar ni är bäst! Jag känner att det Blir mycket missfallsprat nu, men snart är det över. Ni som är gravida får se till att slänga in några inlägg också så att det blir lite mer positivt i tråden Jag måste bara fråga er som har erfarenhet av cytotec. Kan det vara klart redan? Jag tog pillren strax efter åtta. Klockan elva började jag få ont. Sen hade jag rejält ont mellan halv ett och halv två och det kom ut en hel del. Nu har smärtan släppt helt. Kommer smärtan tillbaka eller kan jag ha haft sån "tur" att det gick så smidigt?

• Snowgirl

Kasperina, Fy vilken upplevelse. Var du ensam alltså? Vilken tur att du tog dig till kvinnokliniken ändå.

• Snowgirl

Gabi, Det är nog mer riskfyllt senare. Läkaren sa att de vill ha kvar de som är längre gångna än v 9+0, men jag fick välja själv eftersom det hade avstannat i v 6+0. Vad jobbigt med revbenen och bröstet. Det finns inget starkare smärtstillande som man kan äta fast man ammar?

• Snowgirl

Tack för alla kramar. Jag mår ok. Stannade hemma idag och lät dottern också vara hemma. Jag tänkte att det skulle vara mysigt att spendera tid med det barn som jag har. Det var mysigt halva dagen i alla fall. Eftermiddagen slutade med ett mindre världskrig. Nåja det är så att ha en treåring har jag hört

• Snowgirl

Hemulen, Vilket elände Hoppas att resten av familjen klarar sig.

En fråga. Jag vet ju att det är några som har råkat ut för MA här tyvärr Det jag undrar är har ni känt av livmodern efter behandling? Jag har nästan helt slutat blöda, men det ömmar som innan mens ungefär. Ibland kan det kännas så här även vid ägglossning. Nu funderar jag på om det är något tokigt, men så länge jag inte har feber eller luktar illa borde det inte vara någon fara va?

• Snowgirl

Jag minns ingen smärta efter att vi förlorade A heller. Då var den psykiska smärtan värre. Nu känns det i alla fall bättre och jagladdar för skidspåret. Jag börjar så sakteliga återgå till livet som ogravid och det är inte så pjåkigt det heller. Jag har det ganska bra ändå nu för tiden Fast lite tilltufsad i fjäderdräkten blir man

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8