30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Jaha, jag är för ung för cellen Ellen. Det förklarar ju saken
Jaha, jag är för ung för cellen Ellen. Det förklarar ju saken
På vår Briovsgn finns också en ryggplatta, men jag tyckte den var så konstig vinkel på. Inget av barnen gillade den men båda älskade sittdelen från 5 mån ungefär. Hatar att ligga ner båda två
Vi har lite modernare proppar, det är en "spak" som man helt enkelt klickar tillbaka. I höstas när jag vaknade mitt i natten och det luktade "el-bränt" och proppen hade gått så gjorde jag dock ingenting. Nästa dag hittade jag att sladden till sänglampan var sönderskavd. Tur vi har proppar och jordfelsbrytare!
Barba: Stor kram! Se till att få tag på losec/omeprazol asap. Kolla förresten i FASS.se. På apoteket sa de att man får äta omeprazol fast det inte står i bipaclsedeln för det är samma ämne och styrka som losec. Losec har funnits längre och är alltså mer testat. Eller finns omeprazol i annan styrka också?
Va, har ni en kassör med trådar från armarna så någon annan måste styra honom
Min osteopat säger att man gärna kan använda det stundtals mot smärta, men om man använder det hela tiden blir musklerna svagare i längden, dvs mer smärta ... Iofs har du ju inte så långt kvar, så jag antar att det inte spelar så stor roll. Jag diskuterade det med honom i v 20-21.
Jag gillade mamalicious. Fina kläder Till bra priser, de behöver ju liksom inte hålla i 10 år... Jag köpte en jättefin klänning som jag hade på bröllop helgen innan H kom
Bläää, kan inte sova. Har redan vaknat tre gånger, iofs sista av att N hojtade. Han fick ny blöja och pyjamas, somnade om medan jag bytte och sover i sin säng igen. Men jag då?
Galia: Jag har ett par bruna såna tror jag, kan skicka dem till dig isf. Tete-a-tete i stl 38 om det kan vara nåt. Jag tyckte det var väldigt olika med muddarna, vissa satt alldeles för hårt under magen så det blev obehagligt och vissa satt för hårt över magen. Jag mådde lite illa av båda, supermjuka var underbart skönt för jag gillade inte byxor utan mudd.
Vad har ni gravidisar för storlek? Jag fick just tillbaka en låda mammakläder som ajg inte avser använda mer, kanske finns det behövande? Det är flera storlekar, från 36 till 44 tror jag, den har liksom fyllts på efterhand men jag tror alla vi som haft den är klara med graviditeter nu... Ska kolla med en tjej bara om hon känner att hon vill ha något av det som hon bidragit med eller annat.
Fick faktiskt "visa endast" för att komma på vem Bahamaz var, inlägget var för kort för att gissa . Läskigt med knäet, har hon ramlat eller är det något annat?