Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Oj vad jobbigt Tessan, är det en ärftlig variant? Funkar det med medicinering? Visst är det någon annan i trådarna som har någon form av blödarsjuka eller liknande? Vet att det diskuterades ang förskolestart i julas typ...

• Piggley Wink

Tack kasperina, jag visste väl att det var så...

Tessan: samlingstråden är stängd för icke-medlemmar. Någon som sitter vid en dator kanske kan ge dig länken så du kan komma med?

• Piggley Wink

Åh, nu sitter jag vid datorn men ser att Sara hann före med länken, toppen!

Nu har jag skrivit lite på projektet som ska lämnas in nästa vecka. Det känns bra att jag skrivit det mesta på teoridelen för nu ska jag vara på Scandinavium hela helgen för där är det världscup i hoppning och dressyr...  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Barba: Man kan visst åka och bada med nying, H var nog bara 3-4 veckor första strandhänget
    Jag hade sällskap av bm hela tiden kändes det som, men när jag tänker efter så gick hon nog iväg då och då... 

Ang Hb och depånivåer så fick ajg det förklarat att om man har bra depåvärden så behöver man inte oroa sig om Hb går ner, men om man har dåliga depåer så måste det fixas genast om Hb sjunker för mkt.

Ang krystvärkar så hade jag tre stycken med H, med N är jag inte säker men det var två  eller tre, rättså lagom tycker jag...  

jag hade inte heller tid att förbereda mig för andra förlossningen, men precis som för Fiji så var andra mycket större än första (2995 resp 4040 gram) så det tog ungefär lika lång tid båda gångerna. Jag tror det tog lika lång tid för att N var mycet större så H hande inte banat tillräckligt stor väg  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Galia: Jag har helt missat, varför skulle det bli snitt? Blev det så förra gången?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

H var också 3,5 och enda gången hon har åkt vagn är när vi var på Legoland och hon tog helt slut framåt 17-18 när vi varit där sen morgonen. Då fick N åka sele. Sen lånade jag en syskovagn när H bröt foten och jag var glad att den inte behövdes så länge kan vi säga

• Piggley Wink
    Zenobia skrev 2012-02-28 19:47:34 följande:
    Tror alla karlar är lite korkade det ligger i deras natur.
    H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8