Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Liro: Visst är det skönt att man får häva ur sig allt här?

Tiidjej: skönt att det gick bra att lämna nappen!

• Piggley Wink

Barba: Hur är det när du försöker ta upp ämnet? Väntar du ut hans svar? Vad gör han? Om TVn är avstängd och J lagt sig? Tittar han i väggen? Går därifrån?

Jag tänker också att det inte kan vara helt lätt att leva med en gravid fru (åtminstone inte gravid juni), men det kom ju inte så plötsligt med graviditeten. Kram på dig iaf, jag vet inte riktigt vad jag ska säga

• Piggley Wink

cissi: Hoppas att han däckar i vagnen och sover sött hela mötet efter den där pärsen!Vi har också haft problem med det där att storasyster bara MÅSTE väcka lillebror  när hon ska lägga sig.

Kan någon förklara "halo effect", försöker skriva nåt smart om en artikel där det finns stora delar jag inte förstår . Försöker googla men hittar bara psykologiska förklaringar om vackra människor. Funkar inte riktigt i Operations Strategy

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

N har fått ögoninflammation. Finns det något supertrick så det fortare går över? Visst kan han gå på förskolan imorgon om det inte är värre? Han är röd men det kliar och kladdar inte, han är inte allmänpåverkad.

• Piggley Wink

Barba: Jag älskar vår UJ! Vi köpte den när jag fick diskbråck och inte orkade lyfta bår BRIO längre, UJ väger ungefär hälften av BRIOn...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8