30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Cilla: jag tror den är receptbelagd, iaf har vi fått den på recept. Läkaren sa iofs att det inte fanns något bra att ge till barn under två år, men att Mollipect var bästa alternativet...
Cilla: jag tror den är receptbelagd, iaf har vi fått den på recept. Läkaren sa iofs att det inte fanns något bra att ge till barn under två år, men att Mollipect var bästa alternativet...
H till N "Gosunge, du är så GO så man inte kan tro det".
Tur man får några såna kommentarer när alla är sjuka och gnälliga
Resande: Ja, det finns det men den var slut hos leverantören sedan länge för två veckor sen iaf. Kommer inte ihåg vad den hette eftersom jag inte fick tag på den
Grrr Barba, om man har kommit överens om att städa på måndagar så ska man ju ha en MYCKET bra utsäkt för att inte göra det! Det värsta är att det förmodligen inte hjälper att inte du heller städar, män brukar ha en tendens att inte se skiten, men det är min alldeles egna uppfattning om din sambos namne som råkar vara min man
Barba: Här sköter personalen inskolningen när de byter avdelning. Jag tänker att de nog är mer intresserade av potträning på storbarnsavd för där har de ju chans att slippa byta blöjor helt då . De har ju liksom pottrutinerna igång för alla barnen, innan/ efter mat, innan de går ut osv...
Chiquita: odlade de provet (för GBS)?
Pysslig och Ela: Precis sådär beundrande är N mot H också, och H älskar N över allt annat. H tar också gräna fram mat åt N och matar honom om jag är för seg. Problemen vi har än så länge är mest att H är så översvallande att det blir FÖR mycket kärlek och gos, eller iaf lite för hårdhänt gos och mys. N blir lycklig bara av att se H och H gosar gärna ihjäl N... Jag hoppas det lugnar sig men det känns som en bra grund att stå på inför framtiden, för jag och min syster var ju också såklart sådär harmoniska 24/7
Volvo har det som standard nu, min från 04 har det inte men makens 11 har det. I min skulle det kosta under 500 att sätta in det (där dina föräldrar bor)
Hej Tessan! Juni 07 här, vi har setts på fika! Vad är det med sonen?