Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Cissi: Kanske du och jag skulle åka till Aruba och skicka makarna till alperna?

Hejhej Evasha och emmli

• Piggley Wink

emmli: Min storasyster var precis sådär snäll (hur gör man en generad smiley i fånen?

Lycklig: Vi har single-UJ och det har funkat bra med båda barnen, iofs åker de inte jättemycket vagn, och vi bor inte i stan så det är inte så mycket intryck, men vi är iaf supernöjda. Köpte den när min rygg pajade, BRIOn var inget alternativ längre då

• Piggley Wink

Hej! Jag Traderar lite igen och vill bara tipsa om att en svart windstopperfleece från Pop bara kostar 41 kr och går ut ikväll. Om någon behöver en i stl 74 så hugg den billigt Lite tomteklänningar och julklänningar också men de verkar som folk inte har tid att shoppa där nu när de adventspyntar

• Piggley Wink

Hormon: Jag provade nån flytande från hälsokosten som var extra skonsam. Dock fick jag diarré av den precis som av alla andra sorter så jag strejkade helt enkelt

• Piggley Wink

Assar: Du slipper, är bara lite förvånad att det är så få bud. Har även en supersöt GAP- tomteklänning i 6-12 mån för några tior

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8