Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Kram Lena! Kräv ordentlig koll och fråga vad läkaren tycker är gränsen för när man ska kolla så små barn. Då kan du ju nästa gång hävda att "sist sa läkaren att jag ska komma in med honom när ...." Hoppas det går jättefort över på dig och att du fortsättningsvis får sova bättre varje natt.

• Piggley Wink

Håller på att bli galen! Tredje kvällen i rad som H väcker N genom att skrika efter han somnat . N kan inte somna om, eller ja, det kan han om jag ligger hos honom men jag behöver ju plugga . är inte alls frustrerad, maken åkte och tränade för det hjälper ju liksom inte att vi är två

• Piggley Wink

Lena: Jag tycker absolut att man inte behöver läsa hela, bara du läst så mycket att du kan säga varför du inte tycker om den Synd att det inte är så med kuslitteratur . Jag har läst färdigt det jag planerat men att skriva case funkar inte nu. Jag ä för trött, var uppe tidigt och red innan skolan idag... Nu blir det sängen så får jag skriva mer imorgon.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

H somnade vid 21 och sen kom maken hem och lade N, så ajg fick en timme iaf. Imorgon blir det plugg i skolan istället!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Lena förresten: N vägde 11930 och var 79 lång förra veckan
    Trist med eksem Min armbåge har börjat klia, den gillar inte höst och vinter...

• Piggley Wink

Supersnabba att hänga på när H ville ha trosor. I början hade jag en blöja i handväskan som vi kunde ta på om vi inte hann till toalett i krissituation på stan

N fick sova igår kväll, men då vaknade han själv vid 22. Idag fyller han ett, store killen!

• Piggley Wink

Kram Anna!

Pysslig: Det var fånen som skojade till det och när jag skulle radera så postade jag istället...

Grattis Fisk! Vad sa de på utredningen förresten? Var det psykolog ni skulle till?

• Piggley Wink

Kramar igen Anna

Fisk: Skönt att det känns som psykologen fick en rättvisande bild, då är det ju lättare att tro på utlåtandet och helhjärtat ge sig in i vad som än krävs. Även om allt är "normalt" så kan ni ju få bra tips för att hjälpa honom på bästa sätt eftersom han ju verkar sen med vissa saker. H pratar rätt "slarvigt", hon artikulerar inte så väl. Vi jobbar lite med det när andan faller på, vi har ju flera specialpedagoger i familjen, dessutom med specialiniktning tal Bra att få relevanta tips tycker jag! 

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8