Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

fast man kanske kan hitta nån beg. konsoll på tradera... hmm.. den hade ju såå bra bild när man såg på film,  just nu använder vi en gammal dvdspelare som bilden är skitdålig och tar inte alla skivor/format för den är förgammal.

• Viktorsmamma

staffenassar: kan man få se auktionen ifråga?

känns trist att du ska få negativt  pga. nått sånt. speciellt då du erbjuder kompensation.

• Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2011-01-20 12:38:23 följande:
    Här är den:
    www.tradera.com/Randig-t-shirt-fran-pop-polar...

Jag har uttryckt mig klumpigt och skrivit att jag inte sett fläcken i verkligheten, men vad jag menade var att jag såg fläcken när jag fotade och inte sett den innan, alltså när min son använde den. Det är en svag fläck men ganska stor och den syns ju på fotot. Jag inser ju själv att det var dumt formulerat och att det kan misstolkas såhär i efterhand och har som sagt erbjudit kompensation, återköp verkar hon inte intresserad av. Men hon har inte svarat ännu, så vi får väl se. Om hon bara skickat sitt första mail och sedan inväntat svar så skulle det nog löst sig, men ca 5 minuter efter det första mailet kom ett otrevligt mail till, så nu vet jag inte... 
    ja förstår precis va du menar med texten.

men lite fel formulerat kan ja hålla med om.
    du skulle väl skrivit nåt sånt här:

"fläck syns på bild och vid syning, men ej märkt av då mitt barn haft tröjan på sig"

men ja förstod ändå va du menade.
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2011-01-20 12:43:44 följande:
    Ja, precis, något sådant skulle jag skrivit, jag vet inte riktigt var jag hade hjärnan... Men skönt att du förstod hur jag menade iaf.
    ja men precis så har ja nog råkat uttryckt mig, men tur är inte fått jobbiga köpare på halsen.

har du lämnat omdömme på henne?

jag tycker hon borde lämna positivt, och godta kompensationen.

för om hon lämnar dåligt positivt( låga staplar) kan du alltid be tradera ta bort de sen.
  • Viktorsmamma

igår va målet att ha över 500 vid bäddgång, de va på 510 igår, nu ligger mina på 564kr, vill helst ha upp de över 600 innan man lägger sig men sålänge de höjs tillräckligt innan söndag då avsluten är, är jag nöjd!!

har ju än några på 1kr än och några utan bud så de kan hända mirakel!

• Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2011-01-20 21:40:58 följande:
    Nu har det löst sig med min missnöjda köpare, jag erbjöd halva priset plus halva frakten tillbaka (för hon tyckte ju den var fin i färg och så och ville behålla den...) och hon verkade bli nöjd och bad om ursäkt om hon låtit otrevlig. Slutet gott allting gott. Men jag är glad att jag inte tappade humöret och svarade i samma ton, för då hade det nog slutat med neg. 
    bra att de löste sig till de bättre
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-01-20 21:54:52 följande:
    mitt mål var ju 1500 kr igår. det gick åt helskotta. insåg det och gick och la migGlad
    resten går ut nu på söndag!
    hehe.. ja bättre lycka nästa gång

ja har också avslut på söndag, vill komma upp till 1000 på söndag
  • Viktorsmamma
    x karin76 skrev 2011-01-21 12:37:36 följande:
    Har avslut på söndag bl a och fått en del bud, inte på allt men det mesta. Men då hade jag iofs nästan enbart 1 kr utrop också, tror det spelar in.
    åh gud!
    har 8 av dina tröjor i minnes :-/

såååååå fina Drömmer

jag som har köpstopp, men sommartröjor kommer ju behövas ändå, får se hur mycket de drar iväg!
  • Viktorsmamma

åh har inte gått upp 1kr äns sen igår  vid samma tid

tur att man har tupperware party imorgon så man inte sitter här och uppdaterar sidan hela dan och blir galen!

Svar på tråden Traderatråden nr 16