Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

yes nu spräcktes även utgångsbudet på galonbyxan.

jackan har dessutom stigit i pris. 

• Viktorsmamma

håller tummarna att de drar upp över 400 ikväll ligger nu tot. 332 (varav 1 på 32 som går ut imorgon).

håll tummarna

• Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-01-09 13:04:47 följande:
    tack för tipset...Jag köpte dem. Ett av mina nyårslöften är att unna mig saker som underlättar vardagenGlad
    känns som det kommer gå mkt smidigare än nu då jag först tar en fryspåse sen en lindex/pop påse, sätter mig på paketet och toktejpar med isoleringstejp el frystejp. Tror t o m det här blir billigare...
    haha de gjorde jag ett tag med, sen köpte jag 80pack från emmis och de har ja forf. kvar av

de underlättar extremt mycket dessutom fiiiina paket får köparen.
  • Viktorsmamma

ska ja lägga ut alla 30 auktioner jag har bilder tagna på samtidigt dvs avslut 23.e tänkte jag eller ska jag ta häften den 23:e och häften veckan efter? är sommar kläder främst, shorts, linnen, tshirts, harem(NS), skor,stövlar, 1långärmad.

• Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2011-01-09 18:17:12 följande:
    SaraEu- törs du lägga ut sommarkläder redan? Jag har en massa som ligger här och skräpar, men jag törs inte riktigt än, men uppdatera gärna hur det går för jag vill ju ut med mitt egentligen Vet inte riktigt vad jag ska lägga ut annars :-P Åkpåsen åker ut en vända till ikväll iaf, och kanske kanske en overall, men det känns som lite sent för vintergrejer egentligen ju... Någon som har koll på om t-shirts går bra nu? Stl 98/104?
    ja vet inte

kanske bara tar tshirts, långärm och skor?
    väntar med linnen och shortsen?

vill ju bli av med de nuuu :-P
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-01-09 18:23:14 följande:
    jag tänkte lägga ut sommarkläder i feb...ligger massa högar överallt här.
    ja då tar ja inte nått nu mer än lite skor, bättre att nån annan får de för en liten peng så man inte slänger de.

får väl hålla nån vecka till på kläderna då kanske man får lite mer för de?
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2011-01-09 19:23:10 följande:
    Haha, jag som precis tänkte att jag skulle pröva att lägga ut lite t-shirts med höga utrop Drömmer
    haha  ja nja ja vänta nog tills lite senare. om ja tar avslut början på feb. kan man alltid erbjuda att vänt till barnbidraget 20feb så får man fler köpare
  • Viktorsmamma

nu är 18auktioner påväg ut med prolister, chansade med 1kr på alla utom 2.

hoppas på stordåd. har avslut 23:e.

hoppas prolistern inte hänger sig nu bara den har laddat i 2minuter men ingen bild eller auktion ha laddats upp.

• Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-01-09 21:04:11 följande:
    varför har du inte "köp nu" på dina auktioner?
    du hade mkt fint fast lite fel strl för mina barn. min son börjar oxå växa ur 86/92
    är såå dålig på att sätta köpnu priser :-P

kanske ska sätta lite. :-P
Svar på tråden Traderatråden nr 16