Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    JohannaOMikael skrev 2011-01-08 20:18:42 följande:
    Du ska se att de budar i slutspurten. Jag trodde mitt skulle gå för 200 men höjdes med 160kr på 2 min!
    ojoj, ja de har ju ite fått utgångsbudet än.. trist om de inte blir sålda då de va gratis auktionen, ville ju få iväg de "gratis" då ja trodde de skulle gå högt :-P

däremot min villervalla mössa ligger på över 80kr :-P i nyskick men ändå? de kostar ju 99 nya :P
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-01-08 20:23:36 följande:
    Vart har du köpt den mössan? Är själv ute efter denna men hittar inte i rätt storlek.... www.tradera.com/Snyggaste-mossan-Villervalla-...
    vi fick vår av en släktning då sonen va 6mån tror jag de va, köpt på en butik i sundsvall. minns ej namnet på butiken, hmmm..

den svarta fanns inne i stan här hos mig i höstas även precis innan vinterkläderna kom in, va inte lika poppis här som på andra ställen i sverige. tror tillochmed de fanns kvar i viktors storlek
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-01-08 20:31:52 följande:
    Ha ha, jasså... då är det säkrast vi inte vill åt samma storlek då! Fast det tror jag nästan, med tanke på storleken på den du säljer!
    hehe ja, förmodligen. de är väl 4-6år som är steget efter 1-3år? :-S

ja villervallas skulle ja aldrig köpa på T, då de är så sjuka storlekar, Viktor är 2.2år och denna är förliten eller ja den åker upp, så den sitter för tajt nu, supertrist då vi tappade bort den och hittade den vid flytten nu.
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-01-08 20:38:41 följande:
    Aha, trodde nästa steg är 1-3 eller 2-3... Sonen fyller 2 i Mars men har ett jättehuvud...
    Han har 52-54 i mössor nu.
    jaha  :-P

nja Viktor med 48/50 på pops vintermössor sitter denna vi säljer för tajt på. har en till som tyvärr blivit missfärgad som får åka till UFF eller nått. 

då ska du nog gå till butik och prova dig fram så du vet vilken strl du ska kolla efter om du ska köpa begagnad.
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-01-08 20:59:24 följande:
    Då måste det vara en liiiten butik i inte i nån av galleriorna.
    precis de ser ut att va nått ner mot den där ån eller vad de är
Svar på tråden Traderatråden nr 16