Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

ojoj, tog fram och räknade mina mailingbags och ja är nere på mina sista 20st!!!

AJAJ och har 20 avslut idag och om de 5 sista få bud så tar mina slut.
    nu måste ja köpa flera bags.

• Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2011-01-23 10:30:59 följande:
    det problemet hade jag med, men hann beställa nya innan dagens massavslut
    hehe ja, jag tog ett köpnu hos Emmis nu så får ja nya innan nästa helg då ja ska lägga upp fler auktioner idag med avslut nästa helg.

vill slippa packa "förhand" man har blivit bekväm!
  • Viktorsmamma
    Finsmamma skrev 2011-01-23 10:32:10 följande:
    åh avslut idag men tien många bud... trist.
    Kan inte ni handla en massa av mgi ;)
    för stora kl'der tyvärr^^
  • Viktorsmamma
    Finsmamma skrev 2011-01-23 11:07:28 följande:
    vilken köper ni av?
    jag har alltid köpt från Emmis, kan inte hela nicket med de börjas med emmis
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-01-23 12:59:00 följande:
    jag med...sitter och uppdaterar min traderasida hela tiden...8 h kvar till avslut och inte ett bud sen igår. varför ger jag inte upp och börjar städa istället? Skrattande
    (har lite långtråkigt när barnen sover)
    haha
    har också 8tim kvar på 17st, 3 st går ut om 3timmar redan!

man borde ju ha nått annat att göra än att uppdatera sidan om och om igen

ja storstädade huset igår innan vi fick folk över så, men med en2åring så ser de ut som en bombslagit ner igen, men ändå sitter ja här
  • Viktorsmamma
    Finsmamma skrev 2011-01-23 13:12:57 följande:
    haha, har avslut vid 20tiden ikväll och gör samma sak... dock äre itne många bud tyvärr
    okej, ja jag börjar närma mig 100bud och ca 700kr än.
    hade velat komma upp i 1000kr men känns omöjligt.. :-/
  • Viktorsmamma
    TvåTrollsMamma skrev 2011-01-23 16:00:13 följande:
    Haha jag sitter också tittar med jämna mellanrum, sambon sa att jag kommer bli psyksjuk innan veckans slut.
    Jag har avslut på torsdag kväll

Jag hade 61 bud på mina grejer så hoppas på en stigning, ena jackan är uppe i 51kr bara..

haha

har nu avslutat 3 auktioner som hamnade på 124, 105 ,110 kr nu har ja bara 17 auktioner till som går ut ikväll vid 20 tiden, de behöver "bara stiga" 272kr till för att jag ska ha tjänat 1000kr ikväll

hade din skaljacka i 98 i minnes men trodde ärligt inte den skulle gå upp så pass så fort då den dessutom var lite skadad, men den va super fin! har ju nu lagt undan en i butik för 265 så då vill man inte betala samma för en begagnad hur fin den än är

• Viktorsmamma
    TvåTrollsMamma skrev 2011-01-23 16:35:33 följande:
    Nej 98:an är jag nöjd med Den andra är ju som ny, så den hoppas jag iaf få 200kr för.

Ångrar nu att jag gav bort Olivers alla Me&i och pop kläder i 92-98, jag hade ju kunnat sålt
    ÅH ja! de hade jag köpt
Svar på tråden Traderatråden nr 16