Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-03-31 10:42:27 följande:
    nu fick du ett till köp nu :)
    Hehe va skoj :) Skickar ett vinnarmejl på direkten då{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07

Roligt det är när vi handlar av varandra här i tråden. Jag har handlat några gånger av dig med H80{#lang_emotions_smile} Senast var det nog en pop tunika, svart och vit randig. Jättefin!

• Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-03-31 11:13:05 följande:
    betalt :)
    Gött! Då lägger jag den på lådan idag{#lang_emotions_smile} Vet inte om de delar ut post imorgon men kan ju hoppas på att du har den då.
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-03-31 10:35:59 följande:
    Japp jag tog din kanin bodysuit
    Haha skoj! så det va du alltså {#lang_emotions_smile} Den är jättefin så jag tror inte du kommer bli besviken.
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-03-31 11:27:35 följande:
    Blir jag säkert inte men du räknar dåligt...du skrev att jag skulle betala 100+12 och att det blev 162 men den summan stämde ju iaf
    Ojojoj va slarvigt!!!{#lang_emotions_smile} Måste skärpa migk, jag gjorde ju fel för ett tag sedan också. Tur att du är me iaf{#lang_emotions_wink}
  • Lilla Ego 07

Nej vilken miss jag gjort! La ju upp massa auktioner, typ 20 st igår. Sen så har jag lagt avslutsdag på min födelsedag! Det var ju det jag inte ville, fattar inte hur hjärnan funkar numera{#lang_emotions_smile} Måste va att man går hemma och inte blir tillräckligt stimulerad eller nåt. Inte har jag automatiskt vinnarmejl heller, kanske inte är det första jag tänker på att göra, skicka alltså den dag som ska umgås med familjen {#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07

Oj, nu är det en och samma person som tagit köp nu på 6 av mina auktioner alldeles nyss{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07

O nu blev jag snuvad på min småfolklurv overall jag skulle ha!!!{#lang_emotions_yell} 

Av en i tråden också....{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07

Bara för det så  måste jag tröstshoppa nåt annat känner jag.

Iofs har jag nyss handlat 2 ns byxor men det räknas ju inte t ycker ja

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-03-31 21:43:39 följande:
    sorry!!!
    Din lille rackare!!{#lang_emotions_smile} Jag är alldeles för dålig på att ninja. Blev så till mig av alla köp nu så jag glömde typ bort den
Svar på tråden Traderatråden nr 16