Traderatråden nr 16
Skrev för ett tag sedan om en köpare som hade betalat in 100kr för mycket för en auktion. Jag mejlade ju såklart så fort jag märkte det men har fortfarande inte fått något svar. Vad gör jag? Mejlar igen eller?
Skrev för ett tag sedan om en köpare som hade betalat in 100kr för mycket för en auktion. Jag mejlade ju såklart så fort jag märkte det men har fortfarande inte fått något svar. Vad gör jag? Mejlar igen eller?
Håller på och laddar en prolist med en massa auktioner. Jag brukar ju alltid ha avslut på kvällarna men kommer inte kunna ladda upp den ikväll då jag är borta. Får man bra avslut även om man har avslut mitt på dagen??
Jag gjorde en chansning och laddade upp 20 auktioner nu Går det så går det annars får jag väl försöka en gång till fast på kvällstid sen när de går ut.
Så nu ligger det en hel del flick och unisexkläder ute i stl 68 om någon är intresserad
Smultron! Har du gett mig några omdömen måntro Hade ju 3 st att få av dig tror jag
Sorry, jag såg nu att jag hade fått ett från dig
Fått 2 köp nu på auktionerna jag la ut igår iaf. Inga bud än så länge dock men några köp nu här och där funkar ju det me