-
Säljer var och en för sig. La billiga köp nu. Märket är mamalicious. Fått 70 kr för leggings, 90kr för jeans.AnnaFreja skrev 2010-04-05 14:05:58 följande:Sålde du gravidkläderna i paket eller var för sig? Hur mycket fick du för dem ungefär?
-
-
Ja jag ska inte buda på det paketet men man undrar ju ändå. Sålde ett paket med 50 klädesplagg och jag skickade med Schenker för 79kr. Men säljaren kanske inte har den möjligheten iofs.....Men inte skulle jag buda på ett paket när det är så mycket frakt iaf, även om det är massor av kläder i paketet
-
Fast jag fattar inte vad du menar. När gick auktionen ut? Varför tror du att de budat utan att velat köpa?Jessika82 skrev 2010-04-05 21:49:30 följande:det är det som är surt.. att folk lägger bud när de inte hade tänkt att köpa..
-
Oki. Men ta inte ut något i förskott för det är inte länge sen som sagt. Om du inte har fått några pengar på typ torsdag då kan du börja oroa dig och bli förbannad men än så länge så ta det lugnt.Jessika82 skrev 2010-04-05 21:55:24 följande:30mars och inte hört ett ljud i från mäniskan fast jag skickat 2vinnar mail.. en känsla jag har ....
-
Fan vilken otrevlig jäkel! Skulle aldrig i mitt liv skriva något sådant till en köpare som klagade.h80 skrev 2010-04-05 22:02:59 följande:Att jag faktiskt inte hade köpt något nytt o inte betalat för det heller o att man fick räkna med att det var slitet om man inte köpte nytt. Om jag ville ha något i fint skick så var det bättre att jag gick till affären o köpte nytt.
-
Om det står mycket fint skick så bör det väl fasen var det också. Och då ska hon väl inte skriva att du inte kan vänta dig nåt annat än skräp när det är begagnat. Usch för såna som inte har nån jäkla servicekänsla i sig!
Ja lägger du neg nu så lär du ju få ett hämdomdöme, hon verkar ju vara den typen. -
Kanonbra ju! Tror att det kan skrämma iväg budare annars om frakten blir för hög. Iofs kanske man inte har tillgång till schenkerombud och då är det ju inget att göra åt isf.Pumanprinsen skrev 2010-04-06 07:49:05 följande:Säljaren har gjort tillägg och sagt att det kan skickas med schenker för 79kr
-
Precisson skaljacka jag vill ha fast i stl 104Pumanprinsen skrev 2010-04-06 08:43:10 följande:Mer tipswww.tradera.com/Skaljacka-fran-Po-p-auktion_3...www.tradera.com/oanvand-velour-byxa-fran-molo... www.tradera.com/sveastar-liten-svea-star-suit...www.tradera.com/mossa-molo-stlk-s-oanvand-NY-...www.tradera.com/velour-byxa-katvig-stlk-68--a...www.tradera.com/bodysuit-stlk-62-molo-fint-sk...
-
Ojojoj idag har jag förköpt mig totalt på kläder åt barnen! Har lagt upp lite nya annonser så känns det iaf lite bättre
Såg att min nästa räkning kommer vara på nästan 800 på T!!! Fy fan, det är mycket det.