Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Såg att det var nån som skrev nåt om att inte ha 1 kr utrop på ett tag. Vet inte heller om jag vågar det. Tycker det går så sakta uppåt och de blir många som det blir halvdåligt resultat på tycker jag.

• Lilla Ego 07

Har nog fortfarande inte kommit över det dåliga avslutet på overallen igår{#lang_emotions_wink} 

Dags att gå vidare i know.

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-03-22 20:10:21 följande:
    Kul för er...vi ska betala tillbaka över 12000kr
    Ojojoj, det var saftigt! Har ni eget företag eller varför så mycket?

Själv fick jag tillbaka en hel del men sambon fick typ 100kr el nåt{#lang_emotions_wink}
  • Lilla Ego 07
    Wonderchild2009 skrev 2010-03-23 10:24:53 följande:
    Behöver hjälp.. Håller på och klurar med min första auktion nu!Det är en body i strl 68, kan frakten tänkas bli 12 kronor?
    Japp det stämmer nog. Inte mer än det kostar det iaf.
  • Lilla Ego 07

Åh vad tröttsamt. Andra auktionen jag får hem nu som tar 24 i porto å så sitter det bara frimärken på för 12.

Inga stora pengar ju men det är ju bara så irriterande tycker jag.

• Lilla Ego 07

Tänkte slänga upp ett par annonser till. Avslut nästa måndag, är det att skjuta sig själv i foten eller? Tänkte på påsklov o sånt.

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-23 20:09:33 följande:
    Jisses-"kände" knappt igen dig Ditt paket är idag postat och välkommen in i efterlängtade tråden www.familjeliv.se/Forum-11-258/m51555354.html
    Hihi nä jag uppdaterade mitt konto lite. Kände mig lite anonym när det inte fanns några bilder eller liknande :) Kanske ska slänga in en på mig själv också, alltid trevligt att veta vem det är man pratar med{#lang_emotions_wink}

Yes jag såg det! Gött, nu jäklar ska kilona åka av!
  • Lilla Ego 07

Ojojoj vad det stiger långsamt nu buden!

• Lilla Ego 07
    felixen skrev 2010-03-23 21:56:22 följande:
    Hej!Sålde en jacka på tradera och fick  nu ett mejl av den som köpte den att hon tyckte att den var liten i storleken och att hon inte ville betala så mkt som hon hade gjort för den. Jag har inte upplevt den som liten och jackan var i snudd på nyskick så jag tycker inte jag har gjort en felaktig beskrivning. Hur gör man när ngt sådant händer?? Har inte haft en missnöjd köpare förut och vill självklart inte att hon heller ska vara det.
    Tycker det verkar som om folk försöker med vad som helst för att få billigare.
    Vad var det för jacka?
  • Lilla Ego 07
    felixen skrev 2010-03-23 22:15:38 följande:
    Det var en pop jacka.
    De är väl inte direkt små i storlekarna. Nä hon får väl ta och hålla koll på hur stora vissa märken är, annars ska hon väl inte buda. Hon försöker nog bara få tillbaka lite pengar för hon tyckte det blev för dyrt eller  nåt.
Svar på tråden Traderatråden nr 16