• Lejån

Traderatråden nr 16

anette 81 skrev 2010-09-26 12:15:41 följande:
    om dotterns fötter är 14,5cm så borde väl ett par vinterskor som är 16cm  räcka?
    Skobutikerna säger ca 2 cm större sko när det gäller vintersko. Så det är väl kanske på gränsen om de ska räcka hela vintern. Å andra sidan kanske inte foten växer något alls på några månader...
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    maadicken skrev 2010-09-26 13:41:50 följande:
    självklart   www.tradera.com/auktioner/Nova_78

vill inte spamma tråden bara tänkte jag skulle länka lite senare sen när avsluten närmar sig.
    Du hade ju mkt roligt.

Regnskyddet verkar gå bra!
  • Lejån
    Yosa skrev 2010-09-26 20:10:33 följande:
    okey...att jag vill reklammera dragkedjan och om de undrar säger jag att dottern fick den av mormor förra vintern (sen vet ju inte vi om hon köpt den förra vintern eller året innan och hållt på den)
    Vilken färg är det på jackan? Tänkte så kanske vi kan svara på vilken årsmodell det är också.

Vi reklamerade en vinterjacka förra vintern av precis samma anledning, att dragkedjan delade sig. Skittråkigt då det är en bra jacka annars.
  • Lejån
    maggan75 skrev 2010-09-26 20:14:51 följande:
    smart du är
    Ibland så lyser det upp.

Tänkte att eftersom vi gått igenom ett antal FIX-jackor så...
    Yosa skrev 2010-09-26 20:17:26 följande:
    Denna

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Den där är nog mer än bara 1-2 år gammal... De senaste åren har väl jackorna varit enfärgade?
  • Lejån
    Yosa skrev 2010-09-26 20:18:35 följande:
    Vad hände när du reklammerade?? Fick du ny jacka eller pengar? Tillgodokvitto? Jag tar gärna pengar eller tilllgodokvitto så kan jag byta till större storlek oxå
    Hade fått en ny jacka om de haft några kvar, men vi fick pengar tillbaka. Dock så mkt som jackan gick in för i systemet (hade inget kvitto kvar) och det var reapris. Helt OK då vi köpt den på rea.
  • Lejån
    Yosa skrev 2010-09-26 20:23:03 följande:
    neej hur gör jag då? kan jag inte åka till Lindex med den då?
    Tror tyvärr inte de kommer hjälpa dig då den är äldre. Står det ngt nummer på tvättlappen?
  • Lejån
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 16:06:09 följande:
    Hör ni- vad tror ni om Molos väpnarluvor..är det för sent att lägga ut de nu? Insåg att vi har galet många så några måste flyttaCool

Råkade dessutom klicka hem ännu en igårDrömmer
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    UT säger jag! Fast beror ju på storlek. Jag är rädd att jag behöver jaga en L...
  • Lejån

Det finns ju som sagt redan , minst, en tradera-grupp på FB.  Ska vi testa och göra den sluten?

• Lejån

Fick inte upp vilken grupp du länkade till Maggan...

Jag vet vem som startat den ena iaf, men vill "någon" göra en ny så kör på det isf annars kan jag boxa Bettiz att hon gör den sluten.

Svar på tråden Traderatråden nr 16