• Lejån

Traderatråden nr 16

AnnaFreja skrev 2010-08-03 21:51:55 följande:
    Undrar om det är någon som vet vad det kan kosta att skicka en ståbräda.
    Ja, det kan jag nog svara på... Men med vilket fraktalternativ? Tror jag skickade med schenker för det var billigast då.
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    AnnaFreja skrev 2010-08-03 22:20:06 följande:
    posten tänkte jag på!
    Ok, då vet jag tyvärr inte. Kollade och jag skickade med schenker för 49 kr.
  • Lejån
    AnnaFreja skrev 2010-08-04 20:05:43 följande:
    hade du sålt den på tradera då?
    ja.
  • Lejån
    Buttelina skrev 2010-08-07 00:58:39 följande:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...

la ut ett par nya, orkade inte mer idag
    imorgon kommer det fler

tänkte lägga ut en molo winterbloom tunika och matchande prickleggings, ska man lägga det i en auktion eller i två separata?
    Psst, innan du får några bud så ändra rubriken på mössan. Tryckfelsnisse har varit framme tror jag...
  • Lejån
    GossarnasMor skrev 2010-08-08 14:18:34 följande:
    Tack för svar! Kanske ska maila och be om måtten på dressen. Är djupt intresserad av den...den är dessutom helt ny
    Är det en velourdress? De tycker jag är rätt normala i storleken och sååå underbara! Är själv på jakt efter en större då lillemannen vuxit ur sin. Vet dock inte hur stora de görs...
  • Lejån

Ställer mig i kö på Smultrons auktioner...

Har precis slängt ut en hel del ur "växa-lådan" som vi inte hunnit med, och lite annat smått och gott. Har haft is i magen och lagt 1 kr på det mesta, det har jag aldrig vågat förr. Hoppas jag inte går allt för mkt minus!

• Lejån
    backi2008 skrev 2010-08-08 17:00:36 följande:
    Behöver AKUT hjälp!! Försöker mig på prolisten men det går inte så jätte bra. Hur gör jag för att slippa skriva allt i objekbeskrivningen?? När man lägger upp annonser på vanligt sätt väljer jag samma inställningar och så får jag med mig texten. Hur gör jag nu för att slippa skriva allt igen??
    Duplicera din föregående annons...
  • Lejån

Skit vad jag skänkt bort saker idag... En ny villervallamössa för 1 kr, ny velourklänning för 6 kr, nya velourbyxor för 27 kr. Jaja, man får väl säga grattis till dem som fyndat I guess.

Tur att inte ALLT går lika illa, hoppas på bättre avslut ikväll. Men om ni vill fynda finns det fortfarande chans... *haha*

• Lejån
    Gummsan82 skrev 2010-08-15 20:11:40 följande:
    Vad är det största antalet auktioner ni har haft ute, med samma slutdatum? Alltså, hur många samtidigt...
    Ungefär som nu, då jag har 41 som går ut idag... *puh*
Svar på tråden Traderatråden nr 16