• Lejån

Traderatråden nr 16

Hoppas på att få stooort paket idag men med min otur så kommer det säkert inte alls... *optimist*

Sugen på att shoppa något! Någon som lagt ut något roligt?

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Mollie skrev 2010-04-02 23:34:33 följande:
    Va konstigt, finns ingen "lägg i mina favoriter"-knapp kvar? Vill bara ha tråden i favvo-tråden...
    Jodå, längst ned.
  • Lejån

Väntar på paket men börjar snart ge upp hoppet. Har snart gått över tre veckor, och det stor iofs att det var 2-3 v leveranstid men nu börjar det bli lite VÄL länge.

Känns inte direkt kul, för det var ju en del pengar...

• Lejån
    h80 skrev 2010-04-10 20:41:44 följande:
    tänkte på de från kina (eller vad de var) var det en sån du köpte?
    Det var nog jag det...
  • Lejån
    h80 skrev 2010-04-10 21:36:34 följande:
    Ja, det var det :) har du fått din än? Min har fortfarande inte kommit.............det har ju snart gått en månad
    Nix, inget paket ännu. Börjar bli smått nervös, för jag köpte ju inte bara en utan två jackor... OCH två byxor... *skit*

Har mailat och frågat när de postades men inget svar. Har dock sett att flera fått sina som vunnit efter mig, vilket ju gör att jag blir mer nervös.
  • Lejån
    h80 skrev 2010-04-10 21:46:20 följande:
    jag köpte oxå 2 jackor, börjar precis som du bli nervös. Mailade precis, får väl se om jag får svar. Kollar man omdömen så är det ju många som klagar på att det tar lång tid, så vi får hoppas att de dyker upp.
    Ja det är det jag hoppas också. Än så länge verkar det ju inte vara så att någon blivit utan... *peppar peppar*
  • Lejån
    Viktorsmamma skrev 2010-04-11 18:57:38 följande:
    www.tradera.com/Reebok-kanga-i-fint-skick-21-...tycker ni att detta är ENBART tjej sko?sambon säger de då i "vuxen" storlek finns dessa bara för tjejer och därför får jag inte köpa sådanna till sonen?håller ni med mig eller han?
    Är väl inget "tjejigt" med dem? Sonen har ungefär liknande men svarta och rosa.
  • Lejån
    Mammiztill2 skrev 2010-04-12 23:06:03 följande:
    vi får se om den blir lång livad här. är lite rädd för att de kan bli på tok för stort till sommarn
    Den där har jag för mig är väldigt liten i modellen, men jag KAN minnas fel. Hoppas du lyckats fynda en i bra skick iaf.
Svar på tråden Traderatråden nr 16