• Lejån

Traderatråden nr 16

LJ2 skrev 2010-05-23 11:50:35 följande:
    letar med nåt kul.. inte för att de behöver, mer för jag vill ha post i lådan men håller med, tunnare byxor åt killar e svårt..
    Jag är så glad att jag faktiskt får leta för att vi behöver... Hör inte till vanligheterna... *blundar för alla kläder som finns*
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 11:54:30 följande:
    ja det kanske är bäst. Nu är ju inte osålt avgiften så hög heller så det kanske är bäst
    *vinkar* Blir det salg för dig?
  • Lejån
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 11:57:56 följande:
    hej hej,Behöver du verkligen fråga det? Stormis, Katvigsalgen, brukar den vara vardag eller hleg?Visst skulle du på den?
    men ååååååh!! *avis*

Vill också shoppa fina fina kläder!
  • Lejån
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 18:37:34 följande:
    Visste ni att bekanta inte får bjuda på varandras auktioner?Jag budar minsann på folk som jag känners auktioner och mina vänner kan ibland buda på mina, vill man ha varandras saker och de redan fått bud e det ju skitsvårt o lösa det på annat sätt.Moralisk fråga.Hur ställer ni er till att låta ngn vinna en auktion för att kunna boka billig frakt med schenker/dhl?
    Får man inte??

Har en kompis som köpt av mig ett par gånger. Jag har skällt på henne och sagt att hon kan säga till innan jag lägger ut på tradera istället men.

Så länge man inte budar på sig själv så...
  • Lejån
    x karin76 skrev 2010-05-23 20:38:23 följande:
     Granskning av budtrissningAnmälningar om misstänkt budtrissning granskas noggrant och en medlems konto kan stängas av permanent första gången budtrissning upptäcks.
    Då får vi väl snart se hur noga de granskar!
  • Lejån

Men jag vill också bo i södern och åka på salg!! *avis som f*n*

Är det ngn katvig salg också, och isf finns det någon som ska dit?

• Lejån
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 20:00:48 följande:
    Den är i juni och jag hoppas att jag kommer dit
    Råkade visst boxa dig... {#lang_emotions_tongue_out}
  • Lejån
    h80 skrev 2010-06-02 20:01:49 följande:
    vad tror ni om detta:

jag vann 2 auktioner för ca 1½ månad sen betalade så fort jag fick vinnarmailet. Har fortfarande inte fått kläderna som skulle skickas med dhl (inte ens inlämnat enligt dhl) jag har mailat, ringt o smsat de tre senaste veckorna, men inte fått svar. Igårkväll lämnade jag neg omdöme på henne o nu idag har jag fått mail från henne att hon visst har skickat kläderna
    Nej, men skickas det via DHL kan man ju se om det är skickat så det är ju lätt att se om hon ljuger!
  • Lejån
    Viktorsmamma skrev 2010-06-03 17:54:23 följande:
    åh, nån som har sett Lindex populära "stjärnbyxor" i 92 på tradera? jag orkar inte gå  igenom alla oändliga sidor med kläder.

vi har dom i86 och de är ju såååå fina men börjar bli på sista refrängen då de sitter precis nu och jag tyckte de satt snyggast då de va liiite baggy.

hojta i inkorgen min om ni hittar dem! =)
    Finns stjärnbyxorna i 92? är inte de största 86, och sedan blir det byxor med dragsko i midjan?
  • Lejån
    Smultronhjärta skrev 2010-07-29 20:27:02 följande:
    Näe- jag håller mig undan nu när det är galet mycket folk där,bor för nära för att åka dit när det är ett dårhus...Förra veckan fanns det fina lurvjackor iofs!

Idag sa de på lokala nyheterna att Gekås har haft rekord i antal besökare på en dag-runt 27 000Förvånad
    27 000 på EN dag?! Shit vad hemskt!! Nu har ju även jag varit där och vet hur mkt man kan shoppa... :) Var där i början på juli och det var inte kö någonstans. inte ens till kassan!
    Fanns dock inte så mkt roligt att fynda, hade hoppats på lite lurvjackor men då var jag tydligen för tidigt ute då..
Svar på tråden Traderatråden nr 16