Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Traderatråden nr 16

ha rlite auktioner ute nu igen... Går ut på onsdag... Sen får det nog vara så innan jul...

• kalmar brud
    Marie78 skrev 2010-12-07 09:18:08 följande:
    Hej.
    Jag har lite grejer ute på Tradera och köparna ska betala till mitt konto. Är lite osäker... ska jag ge dem mitt personkonto eller går det bra att ge dem mitt sparandekonto?
    du kan ge vilket som helst
  • kalmar brud

Någon som har koll på hur nya Me and I kläder brukar gå på tradera??? Jag har förpackningarna kvar och dom är inte använda...
    Har i storlek 98/104 flick och 110/116 pojk

• kalmar brud
    Tic1 skrev 2010-12-07 19:35:47 följande:
    Vad är det för plagg du har i 98/104??
    Ett par blåa denim jeans och daisyflowers tunika. Den med stora blommor på. Grön.
    Och sen en pyjamas.
  • kalmar brud
    Smilla1976 skrev 2010-12-07 16:41:00 följande:
    Jag tycker de verkar gå bra, det blir höga bud släng ut och gärna Köp nu!
    vad ska man sätta för utrops pris? Har ett par blåa jeans, en pyjamas och en tunika med stora blommor på
  • kalmar brud
    Smilla1976 skrev 2010-12-07 20:07:19 följande:
    Jag sätter alltid 1kr på Meandi och det har alltid lönat sig.... men det beror på om du vågar
    Jag sätter ett bra köp nu pris... 250 kr tänkte jag sätta sm köp nu pris på alla sakerna. Så löar det sig för personen att köpa.
  • kalmar brud

Det som inte ska hända har hänt...
    SHIT!!! Jag har råkat skicka fel paket till två köpare... Dom har alltså fått varandras paket... Jag skickade dom med schenker... Den ena har hämtat ut det men den andra har inte hämtat ut sitt och jag har både ringt och jag har skickat mail...

Det lättast är ju om dom skickar med posten så betalar jag självklart frakten till dom... Den som har hämtat ut sitt paket går med på att skicka det, men då är hon ju osäker på om den andra kommer att skicka...

Hur ska jag annars göra??? Ska hon skicka det till mig så skickar jag rätt till henne när jag fått ordning på det?

• kalmar brud
    snappi81 skrev 2010-12-08 17:55:45 följande:
    Smidigast är ju om du får kontakt med båda köparna och dom kan skicka paketen till varandra och du står för frakten.
    ja jag försöker ju få kontakt med den andra men inget svar någon stans... Hon har inte hämtat ut sitt paket ännu heller. och hon fick sin avi den 6e
Svar på tråden Traderatråden nr 16