-
okej, ja så skulle jag ju kunna göra också.HonSomVet skrev 2010-12-08 19:50:53 följande:Det där hände mig för inte alls så länge sedan. Också med schenker. Jag skicka en pop-overall till en köpare som bara skulle ha ett litet klädpaket för typ 70 kr. Då hade jag lite lätt magsår. Men båda köparna var väldigt trevliga. Jag använder mig av mailingbags, så jag löste det som så att jag gjorde i ordning mailingbags med adress och frimärken och så skickade jag dem till köparna och så fick de på så sätt skicka till varandra. Tog kanske två dagar längre, men det minimerade deras insats. Och så skickade jag med en trisslott som ursäkt och tack för hjälpen. Jag fick goda omdömen.
-
vad gör jag om annonser har laddadt upp två gånger?
-
men då får jag väl betla för annonsenlyckligjanuari skrev 2010-12-08 21:33:26 följande:Ta bort annonsen innan du fått bud
-
Det är lugnt det blev inte dubbbelt.annat82 skrev 2010-12-08 21:38:55 följande:Inom 2 timmar ska man väl få göra ändringar eller ta bort utan kostnad har jag för mig att det var. Har inte tid att leta efter den infon just nu bara
-
jag anmälde det. Varför skriver man nova star när det inte är det-+Viktorsmamma skrev 2010-12-09 09:24:28 följande:den där ska väl eg. anmälas då de inte är nova star?
-
Hur länge ligger ett paket kvar hos schenker innan det blir tillbaka skickat till mig som säljare???
Jag menar om en person inte hämtar ut sitt paket. -
Det hr ordnat sig med mina paket som jag skickat fel...
Hon som inte har hämtat ut sitt ännu... Jag får inte tag på henne verken telefon, mail eller sms... Jag kontaktade schenker i morse och dom skicakr det tillbaka till mig så jag har det nästa vecka...
Så hon som hämtat ut sitt paket ska skicka det till mig så skickar jag det med posten till hon som inte svarar... Så har hon det i brevlådan iallefall... Så behöver inte jag bry mig om det iallefall...
Och självklart så skickar jag rätt paket till hon som hämtat ut sitt men det var fel. -
Nu har jag lagt upp mina sista auktioner innan jul... Massa klänningar och kjolar idag. Även lite tjocka tröjor till flicka och pojke. Rensade i dottern hylla. Hittade massa som hon inte kan ha längre.
-
Nej jag kör 7 dagar så dom är slut nästa söndag. Jag kör ALLT utropspris 1 kr... Men sen har jag även KÖP-NU priser...Väntarochlängtar skrev 2010-12-13 09:45:56 följande:Vad satte du för utgångspris? Tog du avslut i mellandagarna? Mina auktioner gick inte så bra igår
I morgon har jag lite som går ut... Kika gärna in! -
F*N jag köpte ett par jeans på T till mig själv i fredags och jag betalade samma kväll till personen för att jag ville ha en snabb leverans...
Nu när jag mailar personen för att fråga om hon har skickat byxorna, då har hon inte ens kunnat betala min frakt till schenker... Detta för att hon inte har någon internetbank och ingen skrivare...
Hon skrev också att hon skulle undersöka under vecka om någon kunde betala åt henne... Då skrev jag tillbaka att detta kan dra ner på sitt säljomdöme... För att du drar ut på tiden att skicka pekete...
Då skrev hon tillbaka till mig att hon kunde dra ner på mitt med... !?!?!? Vad har hon att dra ner på? Jag skickade pengarna samma kväll...
Varför erbjuder man då att skicka med schenker???
Vad hade ni satt för omdöme på en sån här person/säljare?