Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Traderatråden nr 16

Hur länge tar det för T att dra tillbaka återkallade omdömen???

• kalmar brud

BUDTRISSNING PÅ MINA AUKTIONER!!!

Nej, det ska jag säga att det är det inte. Jag vet inte ens vilka det är som budar, jag känner dom inte ens. Varför skulle jag själv eller någon annan närstående köra budtrissning???

NU får ni väl ändå ge er... Kan man kolla vart personen bor eller som lagt buden???

Ska jag då gå och knacka på deras dörr om dom bor nära och säga att du får inte buda på mina auktioner för att du bor granne med mig...

• kalmar brud
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:32:18 följande:
    men tycker du inte att det är märkligt att du heter Knasanna och att det är en som heter Knasen_80 har budat på många av dina auktioner, i diverse storlekar, såväl pågående som avslutade? Visst kan det vara en slump, men det ser ju lite suspekt ut.
    mariahammarberg skrev 2010-05-24 09:01:27 följande:
    som tidigare nu nämnt, knasen har ju vunnit så du om ngn måste ju kunna se dennes uppgifter. Om man inte köper eller säljer till ngt alias på tradera får man ju inte fram informationen om vem som står bakom....
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 08:39:49 följande:
    Det som talar mest för att det är uppenbar budtrissning är att Knasen budar upp a l l a storlekar och prylar men sällan vinner..Råkar denna vinna så kommer auktionen upp igen. Du borde ju veta vem knasen är..h*n har ju vunnit av dig
    Ja denna personen har varit inne flera gånger och lagt bud men jag vet fortfarande inte vem personen är...
    Ska jag gå och kancka på och fråga vad personen sysslar med på mina auktioner???
  • kalmar brud
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 09:28:42 följande:
    Från denna auktionen kan du ju se vem det är www.tradera.com/Polarn-och-pyret-fleece-strl-... Konstigt att du inte har gett omdöme.. Det är enligt mitt tycke alldeles för uppenbart,tyvärr
    Mamma till Simon skrev 2010-05-24 09:28:52 följande:
    personen har ju vunnit en fleccetröja av dej så då vet du ju vem det är, men den fleecen dök ju upp på tradera igen senare och då var knasen med och budade tils du var nöjd med priset. Ge dej nu, lika bra att du erkänner!!!
    Jag hinner inte alltid med att ge omdöme... Men jag skiter i detta nu för det spelar ju ingen roll vad jag säger så tror ni ju ändå på budtrissning mer än den som äger kontot...

Budtrissning är ju när någon i min omgivning är inne och lägger bud för att höja... Men jag vet som sagt INTE VEM DENNA PERSONEN ÄR!!!

Men jag ska meddela er sen när jag har varit och snackat med personen
  • kalmar brud
    h80 skrev 2010-05-24 09:59:08 följande:
    varför la du ut fleecen igen då?
    För personen skickade ett mail precis när auktionen hade gått utt att han/hon/den/det inte ville ha den. Ska jag då tvinga personen att köpa den eller?
  • kalmar brud

Tänkte inte på det. Jag är inte inne och kollar vilka som budar eller inte

h80 skrev 2010-05-24 10:04:18 följande:
    nej det är klart, men reagerade du inte när personen bjöd på den igen sen?
  • kalmar brud
    Hannah74 skrev 2010-05-24 10:38:18 följande:
    Har oxå svårt att tro att denna person hinner maila dej att hon inte vill ha fleecen, du ser mailet direkt, går in på tradera och lägger upp den igen- allt på 4 minuter...
    Joda det hinner man... Sitter du vid datan när auktionen går ut så skickar du ett mail firekt genom vinnarmailet så ser jag det som säljare och kan då gå in och lägga upp auktionen igen...

JA, jag ska blocka denna personen. Hur gör man?
  • kalmar brud

Hoppas att ni är nöjda nu när mitt tradera konto är spärrat i 6 månader... För ingenting

• kalmar brud

Personer här inne har väl anmält min sida för att jag har budtrissat mina auktioner... Men den personen som lagt dom buden vet jag inte ens vem det är...

• kalmar brud
    snappi81 skrev 2010-05-24 15:03:41 följande:
    Jo jag såg det och tittade på dina auktioner och kan till viss del förstå varför dom tycker det ser ut så MEN det jag menar är att tradera stänger väl inte nåns konto bara för det kanske är så, dom måste väl ändå ha några "bevis"!?
    Men den personen som dom tror är jag som budtrissar känner jag inte ens... Även han/hon bor i samma område.
Svar på tråden Traderatråden nr 16