Traderatråden nr 16
Sen är ju solsidan vid 20-20.30. Hmm. Kanske ska ta det i morgon söndag eter familjen annorlunda
Jag fick 116 kr för bambino napparna...
Ikväll slänger jag ut nya auktioner...
Nu har jag laddat upp några auktioner... Leksaker och lite vuxen kläder
Ikväll har jag avslut på lite leksaker... Dom verkar gå ganska bra
Läser man inte i autkion och vinnarmail innan man för över pengar-???
Hade en som vann auktion av mig nu ikväll... Jag har som betalning att föra över till mitt swedbanks konto eller betala vid avhämtning...
Men vad gör personen? Jo för över till payson konto...
Jag skrev tillbaka till henne...
Hej!
Jag tar INTE emot betalning genom PAYSON...
DET STÅR ....
Fraktalternativ
la t ett gäng auktioner igår... Med lite skor, sandaler och gummistövlar... Får hoppas att det går vägen...
Vad menar säljaren med detta... Den tar alltså ut 9 kr för utropspriset? Och sen 39 kr i frakt???
Det handlar om denna www.tradera.com/Ny-Akta-Disney-Toy-Story-Buzz-Woody-T-shirt-110-Nast-Sista--auktion_302808_130032391
Utrop: 9kr+39kr i frakt (inkl. emballage och hantering). Mängd rabatt: 10% när ni vinner flera autkioner, se villkor
20 kr i behandlingskostnader och emballage kostnad... Är det verkligen rimligt???
Kan en pojk ha denna jackan???
www.tradera.com/NY-Supersnygg-On-the-peak-jacka-stlk-110-auktion_302837_130787997
Vad jag ser så är den grå med lila snöre vid fickorna.
Hade gjort en liten lista i prolister... Tänkte ladda upp den nu... Men vad har jag gjort???
Jo jag har tagit bort bilderna från datorn... Hur dum får man bli?
Dåliga shenker lappar?
Hade dåligt med färg i skrivaren så streck koden blev svag... Gör detta något kan dom scnana in det ändå eller skriva in order nr manuellt?
Länge sen jag var här nu men nu fick jag ut lite på tradera igen... Kolla görna in
Har auktioner som går ut i morgon... Går väl sådär