Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Traderatråden nr 16

Ikväll har jag tre fina avslut... NYA kan jag säga att dom är. Kollar gärna in

• kalmar brud
    piiiinkcat skrev 2010-12-14 09:02:23 följande:
    Jag funderar lite på om man kan sälja barnkläder på T, alltså då menar jag mer typ Lindex, Kaxs osv... eller är det inte värt det? 9 kr i utrop eller är det bättre med 1 kr?
    Jag säljer allt på tradera och lägger allt för 1 kr men sen även KÖP NU pris... Jag får oftast allt sålt... IBland bara för 1 kr men också ibland mer...

Jag säljer för att bli av med det...
  • kalmar brud
    maggan75 skrev 2010-12-14 18:58:11 följande:
    Mailade  Tradera ang  reflexerna och fick
    detta svaret

Hej Hej *******!

Vad trevligt att du hör av dig.

Vi har skickat reflexer till de största köparna och säljarna inom barnklädeskategorin under en viss tid, men eftersom vi har ett fåtal reflexer över så ska du också få.

Önskar dig en fortsatt fin vecka.

Med vänlig hälsning

Annika på Tradera.com
    vad är det för reflexer?
  • kalmar brud

Nu har jag fått tillbaka ett paket som kom till fel person. Nu väntar jag bara på det andra så jag kan göra detta rätt.

Jag skickar tillbaka 60 kr för frakten dom la ut med posten sen även deras frakt pengar för paketet först...
    37 kr.

Hoppas man får ett + iallefall som omdöme.

• kalmar brud

426 kr + i kassan ikväll... Det är många budtrissare ute på kvällarna och sånt gillar man

• kalmar brud

Brukar ni återanvända frimärken som inte är stämplade??? Eller om dom är lite stämplade i ett hörn... Klipper ni bort stämpelbiten då???

• kalmar brud
    Hannah74 skrev 2010-12-16 13:07:50 följande:
    Kalmar brud- får några månader sen var här en jättediskussion om just detta. Många tyckte det var helt ok, en del brydde sig inte och en del tyckte det var moraliskt förkastligt och ett brott..
    Okej den diskussionen måste jag ha missat... INte för att jag gör det... Men jag kommer ihåg för kanske ett år sedan så snackade folk om att göra det
Svar på tråden Traderatråden nr 16