Inlägg från: September09 |Visa alla inlägg
  • September09
    Tonarslisa skrev 2010-09-20 10:32:22 följande:
    Du har alltså redan fått bud?
    Tycker det räcker med tillägget, men vill du maila supporten så gör du det.
    De ändrar inte när man redan fått bud. De svarade mig förra veckan att det enda som gick att göra var ett tillägg...
  • September09
    Hannah74 skrev 2010-09-20 10:48:20 följande:
    September. varför har du tagit bort sötnosen på bilden?
    Skulle byta till en mer uppdaterad bild och det gick inte! Därför tomt....
    Kunde inte ladda upp bilden.
  • September09
    Elina73 skrev 2010-09-20 14:31:36 följande:
    Hjälp önskas från er smarta.
    Ska skicka ett paket som väger 970gr och är skrymmande. VAd kostar det ?
    Kostar 48:- plus 12 för skrymmande = 60:-.
    Ska du skicka en traderavinst är det billigare för dig att skicka med Schenker. Kostnad där beror på mått.
  • September09
    Flickmamma skrev 2010-09-28 16:24:55 följande:
    Hej alla traderare!
    Så kul att jag hittade denna tråden, jag är en riktig "traderanörd". Jag har ett litet dilemma angående negativt omdöme, vann en auktion med ett par skor där det stod att avhämtning accepteras. Vi bestämde över mailen att jag skulle komma i lördags kl 16.00. Jag åkte dit så jag var där redan 15.45 och väntade nästan en halvtimme men ingen dök up. När jag kom hem mailade jag säljaren som skrev att hon hade förväxlat mig med en annan kund och redan skickat skorna samt att hon faktiskt kommit hem 16.15. Jag skrev tillbaka att då måste vi precis ha missat varandra men att det hade ju inte hjälpt eftersom hon redan skickat skorna. Sen ville hon att jag skulle stå för frakten vilket jag tycker är fel. Jag betalade först bara in för skorna men hon mailade mig att jag måste betala frakten också för hon vill inte gå back. Jag har betalat in för portot men jag har god lust att ge negativt omdöme. Hur hade ni andra gjort??
    Jag hade nog gett positivt då det ändå löste sig tillslut. Jag hade dock dragit ner staplarna ordentligt och kanske till och med lämnat en kommentar. Sen hade jag definitivt inte handlat av samma alias igen.....
  • September09
    Flickmamma skrev 2010-09-28 17:13:22 följande:
    gjorde som du sa och gav låga staplar på porto och kommunikation samt skrev en kommentar; besviken då jag fick betala porto trots att vi avtalat avhämtning...........
    Bra kommentar tycker jag....
Svar på tråden Traderatråden nr 16