Inlägg från: September09 |Visa alla inlägg
  • September09
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-11 15:35:39 följande:
    Men herregud de  är klart att man återanvänder frimärken som inte är stämplade om det går! Varför kasta pengar i sjön liksom?

Dock så använder jag dem inte till att skicka T paket som folk har betalat frakt för utan använder dem de gånger då jag skickar gratis. Perfekt ju! Då kan jag erbjuda gratis frakt  ibland och både jag och köparen blir nöjda, kanonersGlad 
    Jag skulle själv inte bry mig om de va begagnade märken på. Så länge de inte är stämplade liksom.

Då blir jag mera irriterade på de som tar betalt för emballage och för högre porto än de skickar för. Sånt lägger jag min energi på istället Flört
    Kan inte heller se hur återanvändning skulle  vara omoraliskt! Och skulle någon dra ner mina staplar för det hade jag blivit jävligt sur! Nä, missunsamhet var ett bra ord!

Och när jag får ett paket brukar jag vara hiskeligt intresserad av innehållet i paketet (oftast ett fynd från Tradden). Sliter för regel upp mitt paket i sådan hast att jag inte ens hinner smågranska frimärkena och lägga negativ energi på det.....
  • September09
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-11 15:43:30 följande:
    Håller med dig där, innehållet och skicket på det är ju det viktigaGlad
    ...orka granska frimärken! Show me the Fynd!
  • September09
    maggan75 skrev 2010-10-19 17:08:24 följande:
    Åhh vad glad man blir när man loggar in på T och har fått köp nu

Mailade även kundtjänst  igår ang  min faktura  de hade inte krediterat  osåltavgifterna  eller   de hade  krediterat några ... men nu är alla krediterade
    Vill någon uppdatera mig om kampajerna som varit?
    Suck, känns som om de kommer undan med att "låta bli" att kreditera folk för kampanjerna som lovat. Många är nog tyvärr lika vimsig som jag och glömmer.
    Så nu har jag börjat skriva ner för att ha kolla. Men vad gällde i september?
Svar på tråden Traderatråden nr 16