Inlägg från: September09 |Visa alla inlägg
  • September09

Traderatråden nr 16

mariahammarberg skrev 2010-05-13 08:33:16 följande:
    hej, tycker jag har fina sommarkläder ute nu men låga bud....Det är ju trots allt mot rätt säsong. Ingen som kan tipsa hur jag kan ändra vissa anonser, framför allt de som ingen budat på. Alla tipps mottages tacksamt.www.tradera.com/auktioner/maria_hammarberg
    Håller med Myran ang fotona. Jag tycker du borde fota med vita bakgrund med kläderna liggandes. Vissa av kläderna är lite snett upphängda vilket kan störa.
    Lycka till!
  • September09
    Smultronhjärta skrev 2010-05-22 18:55:12 följande:
    Jag tycker att det ser ut som budtrissning på flertalet av dina auktioner såväl aktiva som avslutadeHoppas jag har fel....
    Håller helt med! Garanterat budtrissning av de egna auktionerna!
    Anmält till Tradera nu så granskning väntar!

Så pinsamt att hon dessutom är aktiv här bland oss seriösa Traderare! Gillar inte sånt!
  • September09
    kalmar brud skrev 2010-05-24 10:42:12 följande:
    Joda det hinner man... Sitter du vid datan när auktionen går ut så skickar du ett mail firekt genom vinnarmailet så ser jag det som säljare och kan då gå in och lägga upp auktionen igen...JA, jag ska blocka denna personen. Hur gör man?
    Ja, ja....om det nu är som du säger så lär väl det visa sig efter att Tradera granskat det hela. De har ju uppgifter om både knasanna och Knasen_80.
    För mig verkar det alldeles för uppenbart och blir bara extremt pinsamt när du försöker bortförklara det hela.....
  • September09
    jessican skrev 2010-05-25 22:30:17 följande:
    Jag köpte min i höstas.
    Tack snälla för snabbt svar!
Svar på tråden Traderatråden nr 16