Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

funkade inte :-S

de värsta som händer idagsläget om man länkar är att de tas bort, men de är sällan de gör de.

• Viktorsmamma

jag sökte på avslutade istället =)

som ovan så hade du tur att många var ute efter en sånn tröja just nu.
    de är ju dessutom Ull så de brukar va populärt. =)

grattis

• Viktorsmamma
    paramore skrev 2010-11-27 11:33:28 följande:
    Hur är det med överföringar på helger om man har annan bank?

Har hela tiden trott att om jag tex sätter in från nordea till swedbank på fredagen så har h*n pengarna på måndagen. Hittar inget på swedbanks info heller...

jag tror att om man gör överföringen innan ett visst klockslag på fredagen så¨har de pengarna samma dag.

för swedbank så om man föröver till annan bank innan 13 på vardag ska mottagaren ha pengarna samma dag.

• Viktorsmamma
    paramore skrev 2010-11-27 11:41:15 följande:
    Men förs pengar över på helgerna till andra konton?
    nej, då  jag fört över fredag eftermiddag - söndag kväll  så kommer pengarna aldrig till mottagaren ( om annan bank än mig) innan måndag 9.30

om de är samma bank swedbank-swedbank så kommer pengarna över direkt. oavsett om de är helg el. vardag.
  • Viktorsmamma
    annat82 skrev 2010-11-27 11:44:28 följande:
    Jag kan bara föra över till andra banker från SEB som jag har till nästa bankdag oavsett klockslag. Gillar swedbank för att det går att föra över samma dag om det utförs tidigt, men har inte sett någon mer bank med samma, men finns säkert någon mer.
    Tror det som regel är en bankdag som gäller mellan olika banker. Dvs för man över pengar en fredag,lördag,söndag så är pengarna framme måndag
    handelsbanken har om man föröver innan 13-14 tiden så har man de senast 17.30 de ä SUPER

sambon har HB så de gillar jag,  sen om man föröver fram till 9.30 så har man pengarna till 12
  • Viktorsmamma

mina auktioner går super dåligt, inte äns bud på hälften som går ut ikväll, trodde väl iallafall att de skulle bli utgångsbuden d de är så pass låga.

jaja några timmar kvar hoppas på de bästa länk i presentationen.

• Viktorsmamma
    MejaKiZnic skrev 2010-11-30 10:34:29 följande:
    Auktionsavslut idag mitt klädpaket ligger på 21 kronor, tok för lite då det är värt mer. Innehåller bla 3 plagg från Polarn.UschDet är rätt logiskt att det ej kan kosta 48 kronor för två åkpåsar men vill du slippa missförstånd så skriv lite mer detaljerat  haha
    ♥мєℓιηα

vilka strl är tröjorna i?
  • Viktorsmamma
    MejaKiZnic skrev 2010-11-30 12:14:07 följande:
    Tröjorna ligger mellan 86 och 92, ligger på 26 kronor hoppas dock på rejäl höjning då de gäller hela 7 plagg.Obestämd
    okej. hmm.. får avvakta. vi har ju nästan tagit bort alla tröjor i 86, vissa passar dock än..

ja har den i minnes iallafall! =)
  • Viktorsmamma

kan man sälja en Mololurv nu?

Eller är de fel årstid helt?

Den är typ brun utan luva från årets kollektion minns ej namnet i strl 98.

nypris 499 och den är HELT NY med lapparna.

sonen har nu 3 st, 2 från molo och en lindex ( den molo och lindex är samma färg) och vet inte vad jag ska med alla till, för han har även 2Ws från pop, 1 fleece pop och lite annat.

vad kan man sätta för köpnu pris för att få den såld FORT utan att ge bort den.

• Viktorsmamma
    charmmiss skrev 2010-12-02 20:51:06 följande:
    la upp våran urban jungle syskonvagn på blocket, inom 10 min har jag tre köpare. folk är på hugget ikväll
    gilla de

grattis!

hoppas du får de du vill ha för den!
Svar på tråden Traderatråden nr 16