Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

kavatkängor, lite halvfula utvändigt men uppfyller ju funkitionen med värme i strl. 21

är de värt att lägga ut nu? sonen har vuxit ur de nästintill så han ahr sina 22:or nu och de här bara står.

vad kan man lägga som utrop och köpnu?

• Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2010-12-25 19:23:39 följande:

kavatkängor, lite halvfula utvändigt men uppfyller ju funkitionen med värme i strl. 21

är de värt att lägga ut nu? sonen har vuxit ur de nästintill så han ahr sina 22:or nu och de här bara står.

vad kan man lägga som utrop och köpnu?

eller ja, halvfula. de är nötta fram på tåna och lite på sidorna men ja somsagt fyller funktionen
  • Viktorsmamma

lägger sakta men säkert ut några auktioner med avslut nästa söndag. orkar inte vänta tills ikväll då vi får besök då.

men fegar med vissa saker i utrop

• Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2010-12-26 11:57:35 följande:
    Det tänkte jag oxå göra senare idag eller imrg. Fick mail om att lägga ut 4 auktioner gratis.
    jaha typiskt. de ha inte ja fått.
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2010-12-26 13:54:05 följande:
    har du inte? kampanjkoden är JULKLAPPAR. Du kanske kan passa på att slänga ut 4 till med höga utrop.
    Det gjorde jag nyss, hoppas det går bra. Slängde även ut en 5:e annons med utrop 1. Så pass modig är jagFlört
    haha.

ja jag ska leta reda på lite dyrare saker att lägga ut om man får gratis.

man hade ju tills 31 på sig att lägga ut dem. sen ta långa auktioner så avslutet är närmare löning/BB så fler budar
  • Viktorsmamma
    piiiinkcat skrev 2010-12-26 20:28:30 följande:
    Vann ett par Kavat-kängor till sonen för 318 kr (är väl okej pris).. täntke köpa i butik.. men då skulle de gå på 650 kr.... *huga*
    nja. jo självklart beroende på strl och modell

men jag köpte sonens NYA kavat kängor på Ellos för samma summa ganska precis, då ja hade en 50% kod.
  • Viktorsmamma

haar fått utrop på 2 auktioner. hoppas nu de tar fart, har ett par ute och hoppas man får in en del så man kan åka och shoppa lite rea

• Viktorsmamma
    piiiinkcat skrev 2010-12-26 20:54:51 följande:
    Jo fast de var ju nyskick enligt säljaren... så vi får la se.
    jo jag hoppas på det sen är de rätt slutsålt på ellos
    piiiinkcat skrev 2010-12-26 20:57:10 följande:
    Satt å kikade på mina omdömesstaplar.. Har 4,8 av 5,0 totalt.. men hur ser man hur mycket man har på enskilda staplar? Alla staplar ser ju likadana ut...
    om du håller muspekaren över stapeln du vill se så visas de, gör de för mig
  • Viktorsmamma
    zasata skrev 2010-12-26 20:59:22 följande:
    var skriver man koden?
    på manuella via sidan är de en rad längst ner efter betalningsätt, där de står "kampanjkod"
  • Viktorsmamma

ajaj!!

nån som vet clering nr till personkonto nordea??!?!?

skulle betala in vinsten från i torsdag men fick inge clearingnr i mailen såg ja nu

Svar på tråden Traderatråden nr 16