Traderatråden nr 16
TACK
De funkade
TACK
De funkade
la ut 10 auktioner igår, har fåt utgångs + lite mer på 8av dem.
kul är redan uppe i 300kr så hoppas på lite mer innan söndag då de går ut, men man vet ju aldrig men chansade på lite högra men inte höga utrop, utan nånstans mittimellan så inte man skrämde bort alla.
kul iaf att få in lite stålar nu =)
Nån som vet om de är värt att lägga ut skalbyxor, ofodrade stövlar och sånt nu?
tänkte då ta 4 gratis då och ta lite högre utrop.
får väl testa de blir ju gratis oavsett om de säljs eller inte. =)
tänkte dra ut 4 gratis ikväll.
skalbyxor pop 86 - vad kan man ta i utrop?
regn/galonbyxa lindex 80 nyskick (inte äns tvättade än)
popjacka vår(tunnt foder) 86 namnad.
villervalla tunn mössa 1-3år
ge mig tips på utrop och köpnu utom 1kr då de är gratis auktioner vill jag garantera mig en summa så man inte blir av med pengar.
hur lång auktion bör man ta? funderade på att ta 12dar så de avslutas 8januari, då har ju alla kommit hem då skolor osv börjar den 10:e, tänkte dessutom erbjuda att vänta tills 20:e för att få lite fler bud. =)
nu fick ja ut allt utom skalbyxorna, avvaktar med de då de faktiskt kanske kan passa i vår om jag har tur
H80: här går de hyffsat la ut igår mitt pådan bara begagnat och va sist ja kollade uppe i över300kr hoppas på avslut på mer än 500.
äh, vad f*n jag sänkte alltihop till 1 kr utrop... får jag inga bud nu så får jag väl helt enkelt acceptera att jag har fula grejer ute
känner mig som en supernörd som loggar in på Tradera minst 10 ggr/dag och så händer ingenting så nu borde det börja röra sig lite. Men kommer nog gråta en skvätt om allt säljs för under 70 kr styck