Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

mina auktioner kunde gått bättre

täckbyxorna nya i 80 från pop är bara uppe i 161 kr

resten är nere under 30kr  så trist, är ju bara pop och novastar i princip. hoppas de drar iväg nu då de går in på 2 dygn kvar till avslut!

• Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-11-05 07:42:36 följande:
    julkläder kanske
    fanns 4 sökningar totalt :-P

jag vill ju inte behöva sitta och leta igenom unisxex&pojk för byxor och tröja .-( suck
  • Viktorsmamma

Varför finns de inget at köpa nu då jag är köpsugen

får hitta nån snygg wii-remote i rosa el blå att köpa då de fanns de gott om

• Viktorsmamma

här sitter jag "orolig" över att overallen inte kommit än.

betalade den för 8 dar sen, vi hade samma bank så hon hade pengarna direkt. hoppas innerligt att den kommer då hon var hyffsat ny på tradera :-S

• Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-11-10 14:32:01 följande:
    antagligen så är du allvarligt sjuk
    hahah ja

de är nog så!
    nått brukar ju alltid ligga där.
    hahah måste kanske sätta mig och kolla igenom alla kläder där nu då.

ingen som  har ett par lindex detroit jeans( m. slitningarna) i 98?
  • Viktorsmamma

fick hem pop overallen ja vann förra veckan idag.

helt klart missnöjd, då den var otvättad, full i katt el. hundhår, 2 små hål invändigt (1 vid upphängaren och 1 vid ena foten) och reflexen på benet var lös.....

sen tog det 8dar för henne att posta då de va en "porto betalt" stämpel från igår utöver portot jag betalade.

supertrist....men fick den för 115kr  men ändå, de enda som stod om i auktionen var att ena  sidan på upphängaren lossnat, men tvättat den kunde ju hon gjort.

• Viktorsmamma
    TvåTrollsMamma skrev 2010-11-10 19:14:43 följande:
    Usch vad trist, håller med om att de kunde ha tvättat den och uppgett att de hade djur.
    jaa man tycker ju det..

nu är den i tvättmaskinen och sen då den är torr är de bara till att ta fram nål&tråd och laga de småskavankerna......

den ska ju "bara" vara extra overall, men ändå, vill ju att den ska vara hel även och de små hålen (vid hängaren och fotslutet inte gör nått så kan de ju rispas upp mer på tex. dagis.. surt är de iallafall.. vet inte vad jag ska skriva i omdömmet heller...
Svar på tråden Traderatråden nr 16