Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

LitenBlomma skrev 2010-11-19 19:27:47 följande:
    Sånt är trist, upptäckte själv det på en nästan ny Småfolksklänning, tvättad en gång

Har några avslut ikväll och sen många imorgon och på söndag!
    ja, speciellt då jag aldrig märkt fläckarna då tröjorna är på....

men vid syning så syndes de ju direkt. drygt. men blir väl att imorgon skriva objektbesk. i prolister och ta kort och så när kläderna torkat och lägga ut senast söndag.

behöver ju finansiera alla nyklädesköp nu då pop haft generös rea. blivit onödligt mycket handlat :-P
  • Viktorsmamma
    LitenBlomma skrev 2010-11-19 19:34:51 följande:
    Jag vågar inte ens räkna hur mycket jag handlat för både där och i andra webshoppar och så ska jag till Po.p på måndag med
    -02 -08 -09 & BF mars -11

haha härligt att jag inte är den ända då!
  • Viktorsmamma
    aLttjolajban skrev 2010-11-20 07:50:26 följande:
    Här går det trögt med auktionerna. Tom gamla julkulor som riktigt dåligt. Förra året såldes dom jätteenkelt och bra

Ang hämtning,jag har alltid haft det. Dock har några i samma stad velat få sina saker skickade. Som köpare hämtar jag på plats hos säljaren om vi bor i samma stad
    jag har "lämnat" en gång.
    hade inte med avhämtning men hon bodde 50meter från mig så sa att ja kunde lämna paketet i hennes brevinkast i porten då jag va ärlig att ja inte ville ha hem människor jag inte kände till min lägenhet.

dessutom slapp ja träffa köparen då med men blev smidigare för henne och mig.
  • Viktorsmamma

när idag blir bästa utgångstid? för nästa söndag är de ju anvent.

ska man ta 6dar och ha de på lördagen istället?

• Viktorsmamma
    HonSomVet skrev 2010-11-21 14:22:08 följande:
    Men spelar verkligen advent så stor roll?
    de vet jag nte

de brukar ju vara sk. skyltsöndag, middag osv. de har vi nästa söndag iallafall.

men sätter ut prolistern ikväll runt 19-20 tiden.

bör man skriva ut att man själv är bortrest 28-29 (dvs avslutsdan och halva dan efter)  hinner ju ändå skicka de ev. betalningarna som kommer in första dagen samma dag då jag använder mig av mailingbags och ha brevlådan nu utanför dörrenv
  • Viktorsmamma
    Buttelina skrev 2010-11-21 14:57:57 följande:
    ut med en MASSA ikväll för jag är hoppingsugen
    haha vad söker du då?

ja är också shopping sugen men hitta inget :-P
  • Viktorsmamma
    Lirpa09 skrev 2010-11-21 16:26:03 följande:
    Jag har budat hem ett playstation 3 på Tradera och han ska skicka det till mig. Jag tycker det känns dumt att sätta in 2500 på hans konto och sen att han skickar det. Han kan ju blåsa mig hur lätt som helst. Jag frågade om postförskott men då svarade han bara att han inte har post eller bankgiro och då går det inte. Har ni några bra tips på hur man kan lösa detta med skickande och betalning? Gärna snabbt svar
    är de en ny säljare?
Svar på tråden Traderatråden nr 16